خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

* شنیده ایم گفتمان جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهم مجلس "عقلانیت، عدالت و پیشرفت بر محور ولایت" خواهد بود. همچنین شعار " خانه ای بسازیم شایسته مردم ایران " بیشترین شانس را برای انتخاب شدن دارد.

*قرار است امروز یکشنبه درباره سرلیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران تصمیم گیری نهایی شود. در چهار نظرسنجی  صورت گرفته دکتر غلامعلی حداد عادل با 38 درصد آرا در تهران صدر نشین است.آقایان مطهری با 18، باهنر با 15 و توکلی با 14 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

*محمد نوری زاد در هفته های اخیر چند سفر به قم داشته است. میزبان این سفرها اعضای مجمع محققین و مدرسین بوده اند. فردی به نام نادی ماموریت یافته با همکاری نوری زاد نامه هایی را با نام جمعی از طلاب و روحانیون علیه مسوولان نظام اسلامی منتشر نماید. علیرغم رایزنی های صورت گرفته در قم، نوری زاد نتوانسته دیداری با علما داشته باشد.

* گروهک منافقین با همکاری جمعی از وکلای سکولار مصری اقدام به برپایی همایشی در هتل "پیرامیسا" قاهره نموده است. موضوع این همایش" بررسی نقش روحانیت در مقاومت مردم ایران در برابر فشارهای خارجی" بوده است.آمریکایی ها به دنبال مقابله با تجربه و الگوی انقلاب اسلامی ایران در مصر هستند.


*جمعی از علما و روحانیون قم از دکتر حسین نجابت خواسته اند خود را از حوزه انتخابیه تهران به قم منتقل نماید. در عین حال رایزنی هایی با دکتر نجابت برای قرار گرفتن در لیست جبهه پایداری در تهران و یا انتقال به شیراز و قرار گرفتن در لیست جبهه متحد و پایداری انجام گرفته است. اگرچه برخی نزدیکان دکتر نجابت از تمایل وی برای انصراف از کاندیداتوری و انجام فعالیت های علمی و فرهنگی خبر می دهند.

* نتایج یک نظر سنجی انجام شده به تاریخ 16 بهمن ماه در تهران نشان می دهد بیژن نوباوه در صدر لیست جبهه پایداری قرار دارد.

*یکی از پیشنهاد های مطرح شده در جبهه متحد اصولگرایان، ارائه لیستی با سه سرلیست شامل آقایان حداد عادل، توکلی و ابوترابی است. در نظر سنجی های صورت گرفته آقایان توکلی و ابوترابی رتبه چهارم و پانزدهم را در تهران دارند.

* صلاحیت دبیر کل یک گروه سیاسی که در روزهای اخیر با هیاهوی فراوان اعلام موجودیت کرده بود، تاکنون تایید نشده تا این جریان دچار مرگ زودرس سیاسی شود.

*شنیده ایم حضور حسین طلا رئیس سابق ستاد جبهه متحد اصولگرایان تهران، به عنوان یکی از گزینه های جبهه پایداری در لیست 30 نفره تهران قوت گرفته است.

* از حجت الاسلام و المسلمین خاتمی امام جمعه فعلی شهریار به عنوان اصلی ترین گزینه برای تصدی امامت جمعه شهر زنجان نام برده می شود.

*سعید حجاریان اخیرا جزوه ای را که به آسیب شناسی جریان اصلاحات پرداخته است به محمد خاتمی تحویل داده است. برای تهیه این جزوه تیمی شش نفره به حجاریان مشاوره داده اند.

*در روزهای اخیر شاهد راه اندازی موج تخریب رسانه ای علیه دکتر حدادعادل هستیم. رای بالا،  اتخاذ مواضع انقلابی همراه با عقلانیت و انصاف، موجب نگرانی برخی جریان های سیاسی بداخلاق شده است.

*محمد خاتمی در جلسه ای با انتقاد شدید از نامه های محمد نوری زاد گفته تحرکات وی مشکوک است و نباید اصلاح طلبان از وی حمایت کنند چرا که باعث ارائه چهره ای هتاک و افراطی از اصلاح طلبان خواهد شد.

*شنیده ایم دستور لغو مجوز یک بانک خصوصی که تقریبا به صورت خانوادگی تاسیس شده،صادر گردیده است. مسوولان این بانک درصددند با رایزنی میان برخی مسوولان و رسانه ها مانع اجرایی شدن این مصوبه شوند.

*برخی کارشناسان درباره نحوه اجرای منوریل در قم هشدارهای فنی داده اند. احتمال دارد اجرای فاز دوم منوریل قم تا مدتی متوقف شود تا بررسی های بیشتری درباره آن صورت بپذیرد.

*جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در برخی شهرها سکوت کرده و از کاندیدای خاصی حمایت نخواهند کرد. علت این سکوت حضور دو یا چند اصولگرای هم سطح و یا فقدان کاندیدای مطلوب می باشد.

*سعید حجاریان طی سخنانی مهمترین مشکل سازماندهی اصلاح طلبان را خوی گربه ای آنان دانسته و گفته است: فرماندهي ده هزار گوسفند راحت تر از فرماندهي ده گربه است. فرماندهي اصلاح طلبان به فرماندهي جمع گربه ها مي ماند كه هريك به سويي مي روند يكي از ديوار بالا مي رود، يكي بالاي درخت مي رود، يكي مي خوابد، يكي بازيگوشي مي كند و خلاصه آن كه هيچ كس تن به خواسته فرمانده نمي دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    خوشم میاد که خوب هرکار جبهه پایداری میکنه سریع ازش تقلید میکنید ها !! شعار شون رو که ورداشتید با هاش ور رفتید ! رسانه دارید دیگه ، پول دارید دیگه ...کانون دارید دیگه ... ولی به هر حال الحمدالله ، این موضوع نشان میدهد که جبهه پایداری تا کنون موفق و تاثیرگزار بوده و گفتمان اصولگرایی را ترویج و تقویت نموده است...
  • تربیزلی ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    حالتون خوشه ؟ خودتون میگین حداد رو ترور شخصیتی می کنن ، خودتونم که دیروز خاطرات انقلابی شو زیر سوال بردین ! مشکل دارین بخدا
  • ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    ای بابا اینا تو فضای مجازی خوش هستند تو سال 84 احمدی نژاد تو نظرسنجی ها آخر بود تو انتخابات اول اینا هنوز نمی دونن مرد جلوتر از رسانه ها هستند
  • مجتبی ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    مشرق عاقل باش و از جبهه (حق) پایداری طرفداری کن. بعضی کاندیداهای جبهه متحد در آینده برای ولایت هزینه های سنگینی خواهند تراشید. بهوش باش مشرق عزیز...
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    سیزده اسفند معلوم میشه کی گفتمان داره!!!!!!!!!
  • محمد ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    واقعا خنده داره کاملا مشخصه که نظرسازیه . چرا اینقدر دروغ می گیید اخه یه کم حیا کنید
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    لابد جبهه پایداری با اون بولتن کذایی اش قراره از ولایت دفاع کنه بهوش باش پسر
  • ع ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    به نظر من اسم سایت مشرق به حامیان حدادعادل تغییر یابد . ابرومندانه تره
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    متاسفانه بعد مرتضي دادش كه در سرمايه گذاري بانك ملي مدير عامل بود بعد از تخلفات بركنار و خاوري ايشان را به عنوان مدير عامل صنايع بهشهر منصوب كرد بعد از روي كار امدن حيدري مدير عامل بانك ملي وي براي خوش خدمتي يك از كارمندان به پخش را كه از بستگان مدير عامل بانك ملي بود به عنوان هيات مديره به پخش و مدير عامل يك شركت زير مجموعا منصوب كرد كه مورد اعتراض اكثر مديران و كارشناسان به پخش قرار گرفت مي خواستم بگم ايا درست است كه يك مدير براي حفظ جايگاه خود يك مجموعه بزرگ را از هم به پاشد در ضمن وي از نيروهاي هاشمي رفسنجاني بود كه به خاوري نزديك شد (مرتضي داداش )
  • alireza ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    نظر سنجی ساختگی است. کسی که در خانه ملت فحش ناموسی بدهد(مانند علی مطهری) در بین مردم جایی ندارد.
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    پايداري اگر گفتمان داشت که توی این شیش سال گفتمانش رو اجرايي ميکرد نه اينکه اين بساط رو به بار بياره!
  • سیدعلی اصغر ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم با حمایت مردمی از داوطلبین مستقل نمایندگی مجلس شورای اسلامی ، مجلسی متحول بسازیم!
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    خودتون از اين خبر خندتون نمي‌گيره؟ «نتایج یک نظر سنجی انجام شده به تاریخ 16 بهمن ماه در تهران نشان می دهد بیژن نوباوه در صدر لیست جبهه پایداری قرار دارد.» يا اينكه مدعي شديد باهنر، مطهري جزو نفرات برتر تهران هستند. شايد اين نظرسنجي‌ها توي محفل‌هاي خصوصي عباس‌آقا، اميرآقا و دوستانشان(باند بولتن‌ساز و جعّال خبر) انجام گرفته.
  • ................ ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    بی خامنه ای شعار ِ هم عهدی چیست؟ بی خامنه ای ندای یا مهدی چیست؟ هرکس که نشد فدایی خامنه ای بی شک تو بدان فدایی مهدی نیست .
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    نگاه کن دوست عزیز چیزی وجود داره به نام دونستن و عمل نکردن اینجا معلوم میشه کی حاضره برای اصول فدابشه حتی اگه خلاف میلش باشه اقرار می کنم کار سختیه چون اینا چند ساله خودشونو برای این روزها آماده کردن بعد یکدفعه جبهه پایداری زده زیر میز و بازی شطرنجی اینارو خراب کرده
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    این نوری زاد رو کسی نمی خواد ببره تیمارستان زنجیرش کنه؟ کار دست مردم می ده ها! وضعش خیلی وخیمه!
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    مطهری که از جبهه متحد حذف شد خبر دومتون چی میگه که شانس سرلیستی داره؟
  • سلمان ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    خیز بلند جبهه متحد اصولگرایان برای راه اندازی خانه سالمندان در میدان بهارستان تهران!!!
  • برادر ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    درود بر جبهه پایداری انقلاب اسلامی.
  • سید امیر ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    0 0
    راستی چرا بعد از پنج روز از اعلام اسامی جبهه متحد تهران عکس نفر اخر لیست هنوز پیدا نشده؟
  • amirsajjad ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    0 0
    ناشناس اولي محترم جبهه پايداري 2 ماه تشكيل شده تو اين شيش سال دوستان شما گفتتمانشون رو اجرائي كردن ... .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس