خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*شنیده ایم بر اساس مصوبه شورای مرکزی جبهه پایداری، دکتر کامران باقری لنکرانی به عنوان سخنگوی رسمی و اول جبهه پایداری انتخاب شده است. سخنگوی جانشین و دوم این جبهه حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی خواهد بود.


* در جلسه رای گیری اعضای شورای مرکزی ایثارگران برای ارائه لیست انتخاباتی تهران، شش تن از کاندیداها شامل آقایان فدایی با 37 رای، حداد عادل با 34 رای، علیرضا زاکانی با33 رای، نادران با 32 رای، احمد توکلی با 31 رای و محمد کوثری با30 رای بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند. همچنین آقایان بادامچیان، علوی، ناصحی، رسایی، عباسپور، امیرعلی امیری، ریاض، غفوری فرد، شهاب الدین صدر و مریم بهروزی کمترین آرا-صفر تا سه رای- را به خود اختصاص دادند.

*یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس که پیش از این اقدام به راه اندازی فراکسیون مهرورزی نموده بود، درصدد آن است جبهه ای با عناوینی چون بیداری و بصیرت تاسیس نماید. ظاهرا فلسفه تاسیس این جبهه عدم حضور این فرد در لیست های مشهور انتخاباتی است.
 
* سایت بی بی سی فارسی اقدام به حذف بخش عمده ای از اخبار و گزارش های دروغ خود در برهه انتخابات دهم ریاست جمهوری و فتنه 88 نموده است. مسوولان بی بی سی ظاهرا در یک هماهنگی پشت پرده با مدیران موتورهای جستجو از جمله گوگل این اخبار و گزارش های دروغ را از حافظه این موتورها حذف کرده اند.

*پس از دستگیری هایی که در حوزه های بانکی، بیمه و مناطق آزاد و خودرو سازی روی داد، جریان انحرافی برای تامین منابع مالی خود به بخش معدن روی آورده است. یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی کشور با همکاری این جریان درصدد به دست آوردن معدن بزرگ سنگ آهن جلال آباد کرمان برآمده است.

*کاندیدای جریان انحرافی در رامسر که ارتباط نزدیکی با لیدر این جریان دارد، ضمن حضور در یک مرکز درمانی اقدام به توزیع پاکت های چک پول به مبلغ 500 هزار تومان میان پزشکان نموده است. اقدام این کاندیدا با اعتراض پزشکان حاضر در جلسه مواجه شد به گونه ای که وی مجبور به ترک محل می شود. این کاندیدا در هفته گذشته هم اقدام به دعوت 600 نفر برای صرف شام در یک رستوران لوکس کرده بود.

* شنیده ایم که مجتمع فولاد هرمزگان كه اخيرا توسط رئيس جمهور افتتاح شد از جمله طرح هايي است كه سرمایه تاسیس آن با استفاده از فاينانس اروپايي تامين شده است . در حالي كه ادعا مي شود اين طرح تماما با استفاده از پتانسيل هاي داخلي ساخته شده ، اما گزارش ها حاكي از آن است حجم بالاي تجهيزات اصلي اين طرح از آلمان و برخي كشورهاي اروپايي تامين شده است .شركت smsسازنده اصلي تجهيزات فولاد هرمزگان است .

*اشخاص و شركت هايي كه  از طريق طرح بنگاه هاي زود بازده تسهيلات دريافت كرده اند در باز پرداخت آن با مشكلاتي مواجه شده اند بطوري كه تنها در يكي از استان هاي غربي كشور حدود 40 درصد از دريافت كنندگان تسهيلات ، اقساط خود را پرداخت نكرده اند .
 
*  شنیده ایم در پرونده بزرگ فساد مالی، اسنادی از واگذاری های گسترده زمین به گروه آریا در قالب شهرک های صنعتی در استان های گیلان و لرستان به دست آمده است. یکی از مسوولان این واگذاری های غیرقانونی و رانتی در روزهای اخیر بازداشت شده است.

*خبرگزاری ها و روزنامه های پرتیراژ کشور از اعزام خبرنگار و عکاس در سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین محروم ماندند. علت بی مهری به رسانه ها اعلام نشده اما این سفر از شلوغ ترین سفرهای رئیس جمهور بوده است.

*يكى از اساتيد دانشگاه علوم پزشكى به نام دكتر «مسعود- ص»  با حمله به حجاب برتر در جمع دانشجویان گفته است: «بايد نقش چادر را در پيدايش اضافه وزن زنان ايرانى بررسى كنيم، چون زنان زير چادر پنهان می‏شوند.» وى هم‏چنين دانشجويان را به گوش فرا دادن به موسيقی ‏هاى جاز و راك و آثار خوانندگان شيطان‏ پرست، دعوت كرده است.

*یکی از لیدرهای جریان انحرافی در جلسه ای از طراحی پروژه ای جهت بدنام کردن کاندیداهای جریان اصولگرایی خبر داده است. وی گفته  در این پروژه قرار است پول هایی به صورت غیر مستقیم و با عناوینی چون کمک به کاندیداهای اصولگرا جهت ورود به مجلس نهم پرداخت و اسناد این کمک ها جمع آوری و در فرصتی مقتضی از نحوه این پرداخت ها جهت همراهی و یا بدنام کردن کاندیداهای اصولگرا استفاده شود.

*شنيده شده در ماه های اخیر تجار کشورمان قادر به ترخیص آسان کالاهای خود از بنادر نیستند و این امر منجر به رسوب کالا در بنادر شده است. از علت هاي اصلي رسوب كالا مي توان به افزايش مبادلات غير رسمي و خارج از سيستم بانكي اشاره کرد كه باعث سوء استفاده فروشندگان كالا به تجار ايراني شده است . خبرها از افزايش 30 درصدي رسوب كالا تا پايان آذرماه حكايت دارد.
 گفتنی است رسوب کالا در بندر شهید رجایی نسبت به سال گذشته حدود دو برابر افزایش یافته است.

*عامل راه ‏اندازى وبلاگ ضداسلامى " گ-ن " در بندرعباس شناسايى و دستگير شد. بخشى از اقدامات وى شامل توهين به مقدسات اسلام، نظام و مسؤولان عالى ، اهانت در قالب متن، كاريكاتور، عكس مونتاژ و انتشار كتاب «سفر به آخرت» با مضمون اهانت به حضرت امام(ره) بوده است. مشاراليه با نام مستعار «شايگان اسفنديارى» ارتباط نزدیکی با رسانه های ضد انقلاب و بیگانه برقرار کرده بود.

 ‏*كوروش عرفانى از گردانندگان شبكه ضدانقلاب «پارس» گفته است: «بايد انتخابات آتى مجلس را به صحنه يك جنگ داخلى تبديل كرد و اين امر به عهده شوراى هماهنگى «راه سبز اميد» است كه مردم را تحريك به اغتشاش كند.» وى همچنین گفته: «البته جمع شدن همه مردم زير يك لوا از محالات است چرا كه 147 سازمان و هر يك با يك نگرش، خواهان ثبت اغتشاشات به نام خود خواهند بود و نمیتوان چندان به تجميع و تحريك مردم اميدوار بود.»

*پس از بازی حامد کمیلی در فیلم پایان نامه که به افشای پشت پرده فتنه 88 اشاره داشت، برخی اعضای خانه سینما در دستورالعملی صنفی از همه دست اندرکاران سینمایی کشور خواستند بازیگر نقش اول این فیلم را تحریم و بایکوت نمایند مگر آنکه به صورت رسمی به خاطر بازی در این فیلم عذر خواهی نماید. شدت این فشارها به قدری بود که حتی خبر خروج کمیلی از کشور هم منتشر شد. اما داستان زمانی جالب تر می شود که این بازیگر تحت فشار با استفاده از آنتن صداوسیما، رسما در برنامه هفت حضور یافته- قابل توجه آقای ضرغامی- و به خاطر حضور در برخی فیلم ها از مردم ! عذر خواهی کرد.

* شنیده ایم پلیس نظارت بر اماکن دستور جمع آوری عروسک های باربی از مغازه ها را صادر و اعلام کرده پس از این فروش این عروسک ممنوع است.
 پیرو این دستورالعمل برخی فروشگاه های بزرگ اسباب بازی فروشی در شهر تهران این نوع عروسک ها را جمع کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
    0 0
    بیست بود بیست
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    خنگ! کلا حافظه‌ی سرچ گوگل محدوده، چیزی حدود ۲ سال زمانی یا هزار پاسخ سرچ. بی بی سی با هماهنگی گوگل...
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    کی گفته؟ چرا از خودت حرف در میاری؟ بینندگان با یه سرچ ساده هم می توانند دریابند که اطلاعات 2 سال که سهل است اطلاعات ده سال قبل هم تو حافظه گوگل هنوز موجوده
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    خنگ خنگول رفتی حرف بزنیا خندیدیم اول صبح!!! حافظه محدود!
  • بیتا ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    عجب مشرقی ! پس تاحالا ضد انقلاب درست میگفته که رای ها در ایران قلابیه وارا خریدو فروش میشه !!!!!!!!! بابا بخاطر دستمالی قیصریه را به اتش نکشین . بخاطر جریان انحرافی ! انتخابات را زیر سوال نبرین و گزک بدست ضد انقلاب ندین
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    يك استاد دانشگاه مثل شهيد مصطفي احمدي روشن و شهرياري و ... آنچنان موجب عزت اسلام و انقلاب اند، برخي هم چون اين استاد دانشگاه علوم پزشكى به نام دكتر «مسعود- ص»! مايه خفت و سرافكندگي براي جامعه دانشگاهي اند.
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    اين چک‌پول 500 هزار توماني جديدا چاپ شده؟!
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    شما اصول گراها منابع مالی انتخابات را از کجا تهیه می کنید ؟؟؟؟
  • سعید فاتحی ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    بنده دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم. رویکرد مقابله با حجاب به کرات در تحقیقاتی که از طرف برخی از دانشگاه های امریکا(مثل ذانشگاه میشیگان)،اروپا و اسرائیل منتشر میشه صورت علمی به خودش گرفته.بنده خاطرم هست که در کلاس درس روماتولوژی یکی از اساتید به انحای مختلف چادر و حجاب رو زیر سوال میبرد؛ از اینکه روی کمبود ویتامین د و به تبعش کمبود کلسیم تاثیر بسیار شدیدی داره(تاحدی که حتی با مصرف مکمل هم قابل جبران نیست!) تا اینکه مدام نگه داشتنش منجر به تحلیل مفاصل انگشتان میشه تا...متاسفانه به جهت جایگاهی که دانشگاه برای این اساتید قائله و موقعیت استثنائی که برای آنها فراهم کرده این امکان وجود نداره که حتی در قالب برگزاری یک جلسه علمی نگاه جامعی رو نسبت به موضوع ارائه کرد و سندیت و ارزش علمی اون تحقیقات و بحث این اساتید رو بررسی کرد.این موضوع گذشته از غلبه جو غرب زدگی است که در طیفی از اساتید وجود داره و اساسا همه آمال و آرزوهاشون رو در غرب جستجو میکنن و همه مدل های مطلوب امور رو مدل های غربی اون میدونن
  • سعید فاتحی ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    ضمنا به گمانم آقای دکتری که اسم مخففش رو نوشتین همون استادی باشه که توکلاس ما هم اون حرف هایی رو که عرض کردم زده بود
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    شنیده شده مشرق فقط از شنیده ها استفاده میکند
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    یکی از کاندیداهای این جریان که مسولیتی در اموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران استان دارد در رباط کریم کاندیدا شده از شورای محترم نگهبان خواستار جلوگیری از نفوذ این افراد هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس