خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*سخنان اخیر آیت الله شبیری زنجانی در دفاع از حریم ولایت فقیه و شایستگی های مقام معظم رهبري، بازتاب گسترده ای در میان طلاب و روحانیون قم داشته است. این سخنان در جمع گروهی از روحانیون و در پاسخ به هتاکی های یک شبکه ماهواره ای که استودیوی آن در آمریکاست ایراد شده است.

* (رشید- ش) فردی که کفش خود را به سوی جایگاه سخنرانی رئیس جمهور در ساری پرتاب کرده در سال 88 به عنوان اراذل و اوباش توسط ناجا در ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری در تهران دستگیر شده بود.

*ارزیابی یک نهاد نظارتی نشان می دهد از مجموع سه هزار و 250 نفری که تاکنون برای شرکت در انتخابات اعلام حضور کرده اند و ثبت نام شان تقریبا قطعی شده است 58 درصد اصولگرا، 26 درصد اصلاح طلب و 16 درصد مستقل هستند.

*محمد خاتمی در جلسه شورای راهبردی اصلاح طلبان گفته نباید انگ تحریم انتخابات به ما بخورد. وی گفته اگر نیاییم هم پایگاه اجتماعی خود را از دست می دهیم و هم برای همیشه از صحنه رقابت سیاسی حذف می شویم.

*شنیده ایم یک دستگاه نظارتی پیگیر فرار مالیاتی تاجری به نام ایزدی است. این تاجر 150 میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال 88 و 89 دارد.

*یکی از بانک های خصوصی که با تخلفات آشکار تأسیس شده برای جلوگیری از فضاسازی رسانه ای اقدام به ارسال هدایایی به رسانه ها نموده است. یکی از مدیران این بانک که ارتباط نزدیکی با جریان انحرافی دارد مدعی شده تابلوفرش های میلیونی و آگهی های ما به مطبوعات ،خبرگزاری ها و سایت های خبری، صدای آنها را خفه کرده است. در حال حاضر از سوی نهادهای نظارتی اجازه تأسیس شعب جدید از این بانک گرفته شده است.

* گزارش ها حاکی است 25 درصد از سهام یک بانک خصوصی متعلق به یکی از بدهکارترین افراد به نظام بانکی است. طبق اطلاعات موثق، با همکاری این فرد قرار شده سهام وی خریداری شود تا هم این بانک از بدنامی خارج شود و هم این فرد سرمایه خود را در معرض توقیف قرار ندهد.

*یکی از کاندیداهای جریان انحرافی در رامسر پس از آنکه ارتباط وی با این حلقه برای مردم معلوم شد با شعارهای انقلابی از یک مسجد اخراج شد. در سطح شهر رامسر نیز شعارهایی علیه این جریان مشاهده می شود.

*شنیده ایم فرزند یکی دیگر از نمایندگان مجلس به اتهام همکاری با گروه آریا بازداشت شده است. این نماینده تاکنون چند بار احضار و بازجویی شده است.

*یک نهاد نظارتی، دستور لغو مجوز یک بانک خصوصی - فامیلی را صادر کرده است. در روزهای اخیر بیلبوردهای تبلیغاتی این بانک از سطح شهر تهران جمع آوری شده است. گفته می شود بخشی از سرمایه تأسیس این بانک در سال های گذشته از طریق بودجه ورزش تأمین شده بود.

*یکی از بازیگران سینما اقدام به راه اندازی مؤسسه تولید بازی های رایانه ای نموده است. این مؤسسه که با نام این بازیگر ثبت شده در نمایشگاه اخیر بازی های رایانه ای در دبی شرکت کرده است. این بازیگر زن نیز با ظاهری خلاف شؤون اسلامی تعدادی بازی رایانه ای در این نمایشگاه عرضه کرده که محتوای یکی از این بازی ها در تناقض با تاریخ اسلام است.

*برخی اخبار حکایت از دیدارها و توافقات جریان انحرافی با یک حزب تکنوکرات در انتخابات مجلس بویژه در تهران دارد. از سوی دیگر گفته می شود اصلاح طلبان قصد دارند با پوشش حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات مجلس شرکت کنند.

*وزیر نفت در جلسه ای به مسؤولان ارشد دولتی اعلام کرده این آمادگی را دارد که با واگذاری ساختمان های وزارت نفت اکثر قریب به اتفاق کارمندان خود را از تهران خارج نماید و خود وی هم تنها برای شرکت در جلسات هیئت دولت به تهران بیاید.

*جریان انحرافی درصدد است موج جدید رسانه ای را درباره نقض اصول قانون اساسی راه اندازی کرده و سایر قوا را متهم به قانون گریزی نماید. در زمان محمد خاتمی این کمیته تشکیل شد اما به دلیل نگاه سیاسی به آن، خیلی زود از گردونه خارج شد.

* گفته می شود یک وهابی سرمایه دار که تابعیت دوگانه ایرانی و اماراتی دارد در طرح های مسکن مهر ورود پیدا کرده است. این فرد بدهی های سنگینی به بانک های کشور از جمله بانک صادرات دارد.

*انفعال دستگاه دیپلماسی باعث شده در حالی که سفارتخانه، رایزنی فرهنگی و کالج اسلامی ایران در لندن توسط دولت انگلیس تعطیل شده است، سفارت انگلیس در تهران باز و مشغول فعالیت باشد.

*تعدادی از اخراجی های مدرسه مروی و دانشگاه امام صادق(ع) که صلاحیت های لازم علمی و اخلاقی را نداشته اند، توسط جریان انحرافی جذب و در قالب راه اندازی مؤسسات فرهنگی به کار گرفته شده اند.

 *افشای بخشی از مکالمات سربازان اسرائیلی در دوران جنگ 33 روزه با مادرانشان که همراه با گریه و زاری و فحاشی به فرماندهانشان بوده، مقامات رژیم صهیونیستی را سخت نگران آینده ارتش این رژیم کرده است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حسین ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    بابا ول کنید این شنیده شده ها را! شما وظیفه تان انتشار اخبار موثق و صحیح است. نکند شما هم طبق اصل رسانه های غربی فعالیت می کنید؟
  • مرتضي.ام ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    احسنت! جالبه كه مقام معظم رهبري هم بارها اين را فرموده‌اند و اين آقايان خودشان را مريد ايشان مي‌دانند!
  • سردار تنها ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    یعنی از جریان انحرافی تو انتخابات خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دم مردم رامسر گــــــــــــــرم............. دم شما هم گــــــــــــــــــــرم............
  • مولانا ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    خبراتون مخصوصا گوشه وکنار سیاست تون خیلی توپه!! ممنون!!
  • بهروز ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    0 0
    خبراتون همش سرکاریه
  • چه فرقی میکنه! ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    0 0
    واقعا بصيرت(!!!!!!!!!!!!!) شما قابل تحسينه كه حتي از هضم مطلبی به این سادگی عاجزید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس