خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*جلسات انتخاباتی خاتمی، موسوی خوئینی ها و موسوی بجنوردی موسوم به شورای راهبردی به صورت منظم برگزار می شود. در آخرین جلسه مقرر شده از سید حسن خمینی برای شرکت در یکی از این جلسات دعوت به عمل آید تا از آخرین مواضع و نظرات وی نیز مطلع شوند. همچنین مقرر شده نماینده این شورا در دیدار با هاشمی رفسنجانی آخرین دیدگاه های وی و حزب کارگزاران درباره انتخابات مجلس اخذ و در جلسات آینده این کمیته مطرح شود.
 
*در جلسه انتخاباتی جریان انحرافی مطرح شده است به هر قیمت ممکن باید لیست اصولگرایان را در تهران خراب کنیم. لیدر این جلسه گفته خراب کردن لیست اصولگرایان در تهران به اندازه فرستادن 50 نماینده به مجلس ارزش دارد.
 
 * کمیته سیاسی جبهه متحد اصولگرایان کار خود را آغاز کرده است. ریاست این کمیته را مرتضی نبوی برعهده دارد و آقایان مهدی فضایلی، محمد رضا مرندی، کاظم انبارلویی و مالک شریعتی بخشی از اعضای آن را تشکیل می دهند. گفته می شود احتمالا افرادی دیگر به این کمیته اضافه خواهند شد.
 
*جریان انحرافی در تلاش است از طریق یکی از عوامل خود برنامه سفر سفیر لهستان به قم را تدارک ببیند. هدف از این سفر دیدار سفیر لهستان با برخی مراجع و علمای قم عنوان شده است. لهستان در حال حاضر ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را برعهده دارد و پس از تسخیر سفارت انگلیس در تهران تحرکات گسترده ای را تدارک دید که با انفعال وزارت خارجه همراه بود.
 گفته می شود عامل جریان انحرافی که در کار تجارت با یکی از بستگان سفیر لهستان در تهران همکاری دارد، قول داده است دیدارهایی را در قم تدارک خواهد دید. هنوز معلوم نیست که مجوز این سفر توسط وزارت خارجه صادر شده یا خیر، اما هدف از این سفر ایجاد انشقاق و شبهه نسبت به برخورد سخت با انگلیس عنوان شده است.

*برخی نزدیکان کروبی به وی پیشنهاد داده اند در انتخابات مجلس از برخی افراد که در شهرستان ها شانس ورود به مجلس را دارند حمایت کند! این پیشنهاد که مورد توجه کروبی قرار گرفته با مخالفت هایی همراه بوده است. مخالفان می گویند نمی شود از یک طرف مواضع ساختارشکنانه گرفت و از سوی دیگر مردم را دعوت به انتخابات کرد.

*جریان انحرافی به بهانه دفاع از نظام بانکی کشور طرحی را در مجلس کلید زد که با هوشیاری نمایندگان ناکام ماند. هدف از این طرح حمایت از نظام بانکی ،تامین امنیت اقتصادی و حمایت از مدیران بانکی خدوم همچون حمید پور محمدی(!) عنوان شده بود تا به این بهانه چند هدف از جمله حمله به محسنی اژه ای، ایجاد تقابل میان قوه قضاییه و مقننه، ایجاد دو دستگی در مجلس و در نهایت زیر سوال بردن سلامت مجلس هشتم را دنبال کنند. علیرغم ارائه وعده های سنگین مالی، این نامه تنها با 13 امضا همراه شد که 2 امضای آن هم فاقد نام بوده و گفته می شود جعلی است.

* شنیده ایم فرزند یکی از مسوولان که هفته ای سه روز را در دانشگاه کیش تحصیل می کند با چند همراه و محافظ به این جزیره رفت و آمد می کند. محل تامین این هزینه ها معلوم نشده است.

* حدود سه هفته است که استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان استاندار قزوین منصوب شده است اما به دلایل نامعلومی جلسه معارفه رسمی به تعویق می‌افتد. این انتصاب با مخالفت و انتقاد آیت‌الله‌ باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و حجت الاسلام ابوترابی فرد قرار گرفته است. در استان مطرح است علت برکناری احمد عجم، حمایت وی  از مواضع انقلابی معاون سیاسی خود علیه جریان انحرافی بوده است.

 *تعلل هئیت دولت برای معرفی استاندار جدید سیستان و بلوچستان سبب برخی نگرانی ها شده است.
برخی اخبار موثق حاکی است جریان انحرافی در رایزنی با مولوی عبدالحمید در صدد معامله با وی برآمده است. این جریان مدعی است توانایی انتصاب فرد مورد نظر عبدالحمید را در استانداری داراست به شرطی که عبدالحمید در انتخابات آنها را یاری دهد.
 
 
*مقامات روسیه اعلام کرده اند حمایت خود از سوریه را با هیچ امتیازی معامله نخواهند کرد. گفته می شود علت وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه سوریه و همچنین اعزام ناوگان روسیه به آب های مدیترانه و فروش موشک های پیشرفته روسی به سوریه آن است که مقامات روسی به اسنادی دست یافته اند که در صورت آرام شدن خاورمیانه و به ثمر نشستن پروژه های آمریکا،طرح تجزیه روسیه به 5 تا 7 کشور در دستور آمریکایی ها قرار گرفته است.
 
*مقامات فرانسوی از سیاست سودجویانه آلمانی ها در تحریم خودروسازان ایرانی پرده برداشتند. به گفته فرانسوی ها، مقامات آلمانی در حالی از لزوم تحریم کارخانه پژو علیه ایران سخن می گویند که خود درصدد جایگزین کردن صنایع خودروسازی شان در ایران هستند. گردش مالی ایران خودرو سالانه حدود 10 میلیارد دلار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • تربیزلی ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    کشتین ما رو با این جریان انحرافی ! کو ؟ کجاست ؟ اصلاً یه دونه مدرک رو کردین خداییش فقط حرف حرف حرف
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    فتنه فرقه انحرافی هم پشت سر گذاشته خواهد شد
  • علی بابا ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    اونقدر از این به اصطلاح "انحرف" برای خودتون "لولو" ساختید که مطمئنم کم کم خودتون هم باورتون می شه و فرار می کنید!
  • خبرنگار بدون رسانه ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    به زودي شاهد اخبار خوبي درباره سقوط جريان ضد اسلامي و ملي انحرافي خواهيم بود
  • بیننده ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    آقا ما حکمت این جاهای خالی رو تو متن شما نفهمیدیم؟ بین چند تا خبر یهو فاصله افتاده! نکنه شما هم اخبار خودتون رو سانسور می کنید ناقلاها؟!!!
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    خب نخون مگه زوره!
  • کیان ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    قابل توجه دوستانی که میگن جریان انحرافی کو و کجاست و مدارک آن کجاست، باید عرض کنم که اولا چهره نفاق اگر از همون اول مشخص بود که بهش نفاق نمیگفتن ... میدانید که از صدر اسلام هم منافقین بودند و فعالیت میکردند اما کسی آن زمان نمیشناخت و مسلما بعدا آنها و کارهایشان شناخته شد ... دوما خاصیت فتنه این است که فضا را غبارآلود میکند و شناخت حق و باطل را سخت میکند که بصیرت داشتن و شناخت حق از باطل به همین درد میخورد ... سوما اگر رییس جریان انحرافی بیاد بگه من از طرف اسرائیل ماموریت دارم راضی میشین؟ مطمئنا منافق چهره اش را مخفی نگه میداره مثل بنی صدر که اول انقلاب اون همه رای آورد ولی بعدا چهره خودش را لو داد ... به هر حال ...
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    شما كه مي‌گوييد جريان انحرافي معتقده انقلاب‌هاي منطقه كار آمريكاست، چرا خودتان در خبر يكي مانده به آخر تحولات خاورميانه را پروژه آمريكا خوانده‌ايد؟ نكند شما هم منحرف شده‌ايد يا ... هيچ كدام از مهره‌هاي جريان انحرافي تا بحال علني چنين موضعي را نگرفته بود و هرچه بود به نقل از شما‌ها بود، ولي شما در اينجا موضعي علني گرفته‌ايد.
  • میترا ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    جریان انحرافی کلید واژه ی تقلب در انتخاباته که گروهی که رای نیاورد بگه گروه انحرافی تقلب کرده .مشرق میدونم نظرمو نمیذاری ولی 1 گوشه بایگانیش کن واسه بعد از انتخابات و ....بعد نظرمو یادت بیاد هر چند بعید میدونم ندونی ولی ...
  • مهمان ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    واقعاً، حرف نزن رو کن. هر کسی می خواد یکی دیگه رو بکوبه که خودش نفع بیشتری ببره!!! عجب مملکتی ما داریم.
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    واقعا باعث تاسفه که آدمایی که اگه هیچی نگیم ادعای خدایی و پیغمبری دارند راحت به همه برچسب میزنن. جریان فتنه که ادعا میکنید ایمان ندارن، شما که دارید چرا اینهمه هوچی گری بی دلیل میکنید مگه شما از طرف خدا نیومدید؟ شما که بهتر میدونید افترا زدن و .... گناه بزرگیه، اینقد خودتونو آلوده نکنید. حیف تحصیلاتی که شما دارید. این چه جور خبر نوشتنه؟ همش جوسازی میکنید ملت رو به جون هم بندازید. حالا که همه بلنگوها دست شماست. بحق این ماه عزیز به حرمت آزادمردی مثل حسین (ع) اینقدر آتش بیار معرکه نباشید. بخدا باعث تاسفه، اونا جریان فتنه اند شما چی هستید؟ اونایی که سالها از جان ما دفاع کردن الان یا نیستن یا منزوی اند اما شما چرا حالا شدید کاسه داغتر از آش الله اعلم. من نویسندگان این جور خبرهارو هم باعث فتنه و عامل ایجاد تفرقه میدونم. مهم نیست منتشر نکنید مهم اینه که حرفم رو به عوامل این سایت برسونم. بخدا پناه ببرید
  • علی عبداللهی ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    باور کنید جریان انحرافی یه بازیه سیاسیه که نزدیک انتخابات عده ای برای حفظ منافع خودشون اونو علم کردن...
  • محسن فاضلی ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    يک مدرکش همين عصبانيت خودت! ديدی خودتو لو دادی!!!
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    شرکت سیدحسن یک پز انتخاباتی است وگرنه اقای موسوی بجنوردی پدرزن ایشان است وازمواضع داماد با خبر است ومی تواند نظر دامادرا به سایر.... (خاتمی-خویینی ها)اطلاع دهد.
  • تربیزلی ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    محسن جان فرزندم ! منطقی باش . یه مدرک نشون بده . بگو فلان تصویر فلان صدا فلان سند . کو ؟!!! مگه اصولگراها هی نمیگن شنیده های خبرنگار ما ؟ صداش کو ؟ تصویرش ؟ عصبانی هم نیستم اتفاقاً ، ریلکس ریلکس
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    بد جوری بوی فتنه میاد برادرا مواظب باشند خودتون رو آماده کنید تا با بصیرت فتنه را در نطفه از بین ببریم
  • مسعود ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    اون كانديداهايي كه قراره مورد حمايت كروبي قرار بگيرند چقدر بدبختن كه به اين شيخ احمق و... روي آورده اند!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    تا قبل از انتخابات شره ... کم شه باقیش حله.
  • flowerbud ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    مشرق جان از بیان انعکاس واقعیت ها از شما بسیار ممنون.
  • حسین ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    سلام بهترین راه برای سالم ماندن در انحرافات پیروی از رهبر فرزانه مان است
  • ???? ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    تشنگان قدرت روزی با علم کردن جریان فتنه و روزی هم با مطرح کردن جریان انحرافی می خواهد قدرت را به دست بگیرد والا نه فتنه ای هست و نه انحرافی البته انحراف از خط امام خیلی مشهود است
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    ان چند نقطه منافقین نیست؟
  • سعید ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    جالبه، دقت کردم معمولا ترسها و نگرانیهای خودتان را، به برنامه و نقشه جریان انحرافی نسبت می دید. یه لولو درست کردید و هر اتفاقی که احتمالش به طور طبیعی زیاده رو به این جریان یا لیدرش نسبت می دید. مثل این خبر: «جلسه انتخاباتی جریان انحرافی مطرح شده است به هر قیمت ممکن باید لیست اصولگرایان را در تهران خراب کنیم. لیدر این جلسه گفته خراب کردن لیست اصولگرایان در تهران به اندازه فرستادن 50 نماینده به مجلس ارزش دارد.» این روشها دیگه قدیمی شد مشرق جون. خودتو بیشتر از این خراب نکن.
  • سرذار تنها ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    از اين كه واقعيت ها رو براي عموم ميگيد ممنون..
  • ناصربصیری ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    مشرق جان من بجای نقطه چین در دو پیام این خبر منافقین گذاشتم هردوتا خبر خیلی باحال شد اگر این پیام را منتشر سازید سایر علاقمندان نیز می توانندامتحان کنند
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    0 0
    مرگ بر دروغگو
  • محمد حسن سانسور شده! ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    0 0
    1. جریان فتنه رو آقا بارها روش تاکید کردن، پس باید مراقب آن بود. در این جا حق با شما نیست! 2. جریان انحرافی ای وجود نداره! چون آقا گفتن اختلاف عقیده نه انحراف! در این جا حق با شماست!
  • علي ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    0 0
    اي كاش كمي عفت كلام داشتي آقاي خوشبخت !!!
  • علیرضا قلیزاده ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    آقای محمد حسن سانسور شده! شأن رهبری یک کشور بالاتر از آن است که افرادش برای فرار از گفتگو و استدلال،‏ از آن مایه بگذارند این دوست ناشناس‏،‏ ادعایی کرده اند و شما می توانستید برای ایشان دلیل و مصداق بیاورید و یا اینکه ایشان را با فنّ کلام‏،‏ وادار کنید دلیل و مصداق بیاورند و یا حرف خود را اصلاح کنند اگر هر کدام به وظیفه ی خود را عمل کنیم‏،‏ نه مجبور می شویم همه جا از رهبر مایه بگذاریم و نه رهبر مجبور می شود که پس از هر کجروی و کمکاری و ناکارآمدی ما‏،‏ از آبروی خود خرج کند تا نظام برپا بماند
  • احمد ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    الکی جریان ساختن و الکی به هم پریدن تا کی؟تا کی مردم رو باید مشغول کرد با دعواهای سیاسی ؟ ها ؟ تاکی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس