تصاویر ویژه هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به زمین نشانده شده، از رسانه ملی پخش شد.

به گزارش مشرق ، بخشی از تصاویر ویژه هواپیمای پیشرفته و جاسوسی بدون سرنشین آمریکایی که پس از تجاوز به خاک ایران با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی به زمین نشانده شده است، دقایقی پیش از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.
به دنبال پخش این فیلم کوتاه بلافاصله اکثر شبکه های خبری دنیا با قطع برنامه های عادی خود به پخش این فیلم پرداختند.

طول دو بال این هواپیما حدود 26 متر، طول بدنه چهار و نیم متر و ارتفاع آن یک متر و 84 سانتی متر است و دارای سیستم های پیشرفته جمع آوری اطلاعات در ابعاد الکترونیکی، تصویری و مخابراتی و سامانه های راداری مختلف است.

این هواپیمای جاسوسوی از جهت نوع ساخت و پوشش، رادار گریز طراحی شده و از حیث فناوری آخرین نمونه هواپیماهای پیشرفته ای است که امریکا مورد استفاده قرار می دهد.
 
 
برای دیدن گزارش اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    0 0
    دست همه دانشمندای باهوشه ایرانی و ارتشیا و سپاهیای عزیزمونو می بوسم و شخصا خاک زیر پا همتونم (دلاور مردای ایران زمین و فرزندان کوروش و خمینی کبیر دوستتون داریم.) یاحسین. یا صاحب الزمان. الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    0 0
    ما رمیت اذ رمیت و لكن الله رمی
  • ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
    0 0
    امریکا مرگ به نیرنگ تو-ندارد اثر طبل تو خالی تو.ای کاخ سیاه نشینان شثرقواره که در اثر نشخوار پنبه دانه غفلت دولتها و ضعف ملتها هنوز در رویای احمقانه قرن بیستم ونوکری لابیهای صهیونیسم وظلم واستبداد بسر میبرید امت حزب الله ایران طبیب و حکیم وبصیراست دردشناس است و درمان هردرد را به لطف خون شهدا وحکمت ولایت میداند شما بیمارید وجنون جنگ و خود برتر بینی وطمع حس بینایی وشنوایی شمارا مختل کرده ملت ما طبیب ودرمان درد شما را هم میداند/وتوصیه میکندپنبه اضافه ای راکه در اثر نشخوار حیوانی وشتروار در گوشتان فرو رفته بیرون بیاورید و چشمان خوابزده وکور خود را باز کنید ببینید وبشنوید صدای فریاد پتک ملتها را که تابوت ضالمین ودیکتاتورهارا میخ میکنند واگر کمی دقت کنید صدای میخ تابوت شما ازحنبش 99درصدی والستریت شدیدا بلند است و این را فرامو ش نکنید که هر ایرانی بیمه نامه ای دارد بنام شهادت و ارتش وسپاهی قدرتمندوخلاق وبسیج 50میلیونی خط شکن وملتی باهوش که همه بصیروتحت امر ولایت ورهبرفرزانه وحکیم در موقع لزوم گوشمالی سختی به دشمن خود داده ومیدهد این اخطار را یک سرباز وطن نوشته
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    فقط می تونم بگم خاک زیرپاتونم ای فرزندان خمینی کبیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس