ثبت‌نام دوره دکتراي تخصصي با آزمون و بدون آزمون سال 91 دانشگاه آزاد اسلامي آغاز شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا ، محمدرضا مهرادفر معاون اجرايي مركز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به مهلت ثبت‌نام آزمون دكتري تخصصي دانشگاه آزاد از تا 23 آذر ماه از طريق سايت مركز آزمون به نشاني www.azmoon.org ، گفت: داوطلبان فقط مي‌توانند از طريق كارت‌هاي عضو شتاب كارت اعتباري ثبت‌نام را تهيه كنند.

وي با تاكيد بر اينكه با هر کارت اعتباري ثبت‌نام تنها يکبار امکان ثبت‌نام وجود دارد، اظهار كرد: داوطلبان بايد براي دريافت كارت اعتباري ثبت‌نام با آزمون مبلغ 85 هزار تومان و براي ثبت‌نام بدون آزمون مبلغ 12 هزار تومان پرداخت كنند.

وي با بيان اينكه داوطلب متقاضي استفاده از سهميه بنياد شهيد و امور ايثارگران، کد رهگيري 12 رقمي ايثارگري خود را بايد از سايت بنياد شهيد و امور ايثارگران دريافت كنند، تصريح كرد: همچنين داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه رزمنده يا بسيجي فعال بايد کد رهگيري 12رقمي را از مراکز سپاه دريافت كنند.

مهرادفر درباره روند ثبت‌نام اينترنتي، گفت: اگر تکميل اطلاعات هر کدام از فرم‌هاي مراحل ثبت‌نام بيش از 20 دقيقه به طول بيانجامد، کليه اطلاعات ورودي داوطلب حذف و بايد دوباره ورود اطلاعات را انجام شود.

وي با تاكيد بر اينكه پس از پايان مراحل ثبت‌نام و دريافت شماره پرونده و کد رهگيري، داوطلب امكان ثبت‌نام مجدد از طريق آن كارت يا ويرايش اطلاعات ثبت‌نام وجود ندارد، خاطرنشان كرد: داوطلبان بايد پس از ثبت‌نام، شماره پرونده و كد رهگيري را يادداشت كنند و تا زمان اعلام نتايج نهايي آن را حفظ كنند.

معاون اجرايي مركز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاري آزمون دكتري تخصصي دانشگاه آزاد در روزهاي 4 و 5 اسفندماه سال جاري، درباره ظرفيت پذيرش در اين آزمون، گفت: ظرفيت پذيرش در اين دوره از آزمون متناسب با افزايش رشته محل، افزايش مي‌يابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارجمند ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    0 0
    آیا فقط تا 23 آذر برای ثبت نام دکتری وقت داریم؟ ]چگونه مطمئن شوم؟ با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس