کد خبر 78087
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۲

دومينوي اخراج ها در صداي آمريكا به ستاره درخشش رسيد.

به گزارش مشرق به نقل از کیهان، برخي منابع خبري اعلام كرده اند پس از اخراج جمشيد چالنگي، محسن سازگارا، رودابه بختيار، كوروش صحتي و احمد باطبي، اكنون نوبت به درخشش رسيده تا عذر وي از VOA فارسي خواسته شود. درخشش كه از سر دبيران ارشد شبكه صداي آمريكا محسوب مي شد، دختر محمد درخشش وزير آموزش و پرورش رژيم پهلوي است و از سال 1993 با اين شبكه همكاري مي كرد. نامبرده از 21 خردادماه امسال به عنوان سردبير كل بخش فارسي VOA منصوب شده بود اما احتمالا به خاطر افت شديد مخاطبان اين شبكه، از كار بركنار شده است.
طيفي از رسانه هاي اپوزيسيون، اخراج اين عده از صداي آمريكا را زير سر نفوذي هاي امنيتي ايران مي دانند اما برخي ديگر ابراز اميدواري كرده اند كه VOA با تغييرات جديد، مواضع تندتري عليه جمهوري اسلامي اتخاذ كند.
گزارش هاي رسمي صداي آمريكا حاكي از آن است كه اين شبكه نيمي از مخاطبان خود را از دست داده است. با اين حال سازگارا و برخي دوستان وي ادعا كرده اند اخراج آنها زير سر كيهان بوده است، هر چند كه كيهان حضور اين قبيل لوده هاي سياسي دست و پا چلفتي در صداي آمريكا را - به عنوان قد و اندازه واقعي اپوزيسيون- مغتنم مي شمرد و اكنون افسوس خود را از اخراج آنها نمي تواند پنهان كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ehsan ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    0 0
    man faghat mitonam begam khili ajibe in jor etefaghe to emrica.ye khabarei hast

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس