کد خبر 77207
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲

سری جدید برنامه خنده بازار در ۲۰ قسمت از روز یکشنبه (۱۵ آبان ماه) هم زمان با عید سعید قربان روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سری جدید برنامه «خنده بازار» از روز یکشنبه ۱۵ آبان آغاز و تا روز جمعه ۲۰ آذرماه ادامه خواهد داشت و هر روز روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
بنا بر این گزارش، در سری جدید مخاطبان با تغییر در برخی چهره های این برنامه مواجه خواهند شد و رامتین حامی فرد به جای سامان گوران آیتم ۹۰ درصد را اجرا خواهد کرد.
همچنین در خنده‌بازار جدید بخش‌های «۹۰ درصد»، «گشت نامحسوس»، «مسابقه سریالی» و «چهارپایه داغ» حفظ شده و چند آیتم جدید به نام‌های «خیمه‌شب‌بازی»،‌ «ماجراهای باورنکردنی» و «مکتب‌» به کار اضافه شده‌ است. حذف بخش «هشت» (شوخی با برنامه هفت) نیز یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که برای خنده‌بازار جدید افتاده است.
تهیه کنند این برنامه فرید شبخیز است.
سری جدید این مجموعه طنز اجتماعی به معضلات جامعه میپردازد و شامل بخشهای مکتب،بانک ،خیمه شب بازی ،داستانهای باورنکردنی ،پلیس نامحسوس ،مسابقه سریالی ،عموها و خاله ها، نود، فرودگاه، چهارپایه داغ و ... است.
سایر عوامل این مجموعه عبارتند از:
کارگردان: شهاب عباسی، سرپرست نویسندگان: آرش قادری، مدیر تولید و مجری طرح: غلامرضا هاشم زاده، نویسندگان: حمید برزگر، شهاب عباسی، یزدان فتوحی و آسا سالیانی.
بازیگران: سیاوش مفیدی، آرش میراحمدی، سوسن پرور، بهشاد مختاری، محمدرضا خسروی، ابراهیم خسروی و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس