کد خبر 765217
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
محمد علی گرایی

نماینده وزن 71 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شده است نمایندگان کشورمان در 4 وزن اول به مصاف حریفان خود رفته‌اند که محمدعلی گرایی، در وزن 71 کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده‌بندی به مدال برنز دست یافت.

در وزن 71 کیلوگرم، که 37 کشتی‌گیر حضور داشتند، محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه، دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت که با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. این حریف گرجستانی در المپیک 2016 ریو موفق به شکست امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم شده بود.

وی در دور سوم نیز با ارائه یکی کشتی زیبا و برتر با نتیجه قاطعانه 7 بر یک اِوریک نیکوغوسیان از فرانسه را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 مغلوب فرانک استابلر، دارنده مدال طلای وزن 66 کیلوگرم 2015 جهان از آلمان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت.

گرایی در این مرحله در یک مسابقه حساس و دیدنی با نتیجه 16 بر 14 مقابل رسول چونایف، دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از آذربایجان، به پیروزی رسید و گام به دیدار رده‌بندی گذاشت.

وی برای کسب مدال برنز به مصاف دانیل کاتاراگا، نایب قهرمان 2016 جهان از مولداوی رفت که با نتیجه 10 بر 8 به پیروزی رسید و موفق به کسب مدال برنز شد.

تا دقایقی دیگر نیز سعید عبدولی در دیدار رده‌بندی وزن 75 و حسین نوری در رده بندی 85 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان خواهند رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس