کد خبر 765067
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
مسی

مهاجم بارسلونا در دیدار برابر رئال بتیس سه بار دروازه مهمانش را لرزاند.

به‌ گزارش مشرق، مارکا نوشت: هت‌تریک کردن لیونل مسی اتفاقی عادی محسوب می‌شود. بارها مهاجم بارسلونا توانسته است در یک بازی سه بار دروازه حریف را باز کند اما باور این موضوع سخت است که ستاره آرژانتینی سه بار در یک بازی ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کند. با این حال این اتفاق در دیدار برابر رئال بتیس در هفته نخست لالیگا رخ داد. مسی برای اولین بار است که چنین چیزی را تجربه می‌کند.

نخستین ضربه مسی که دروازه‌ حریف را لرزاند در دقیقه ۳۵ زده شد. مهاجم بارسلونا قصد داشت از روی ضربه آزاد به گل برسد اما شوت او به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۶۱ دوباره این اتفاق رخ داد و تیر عمودی دروازه بتیس به لرزه در آمد. در دقیقه ۸۱ برای سومین بار، مسی با بدشانسی روبه‌رو شد و در نهایت مهاجم آرژانتینی نتوانست در این بازی گلزنی کند.

برخورد سه ضربه یک بازیکن به تیر دروازه در یک دیدار، یک اتفاق معمولی نیست. در قرن حاضر تنها شش بازیکن چنین تجربه‌ای داشتند. اولیویرا و آسونکائو (سال ۲۰۰۲)، دودا (۲۰۰۵)، خیولی (۲۰۰۶)، اینوی (۲۰۱۶) و مسی (۲۰۱۷) با این بدشانسی روبه‌رو شده‌اند. در دیگر لیگ‌های اروپایی هم چنین اتفاقی رخ داده است و فیلیپو اینزاگی و رابرت لواندوفسکی به ترتیب در میلان و بایرن این موضوع را تجربه کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس