کد خبر 765020
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
محمدرضا سرشار

نخستین قسمت مجموعه مستند «ابرها در راهند» با موضوع زندگی مسلمانان در اروپا و لزوم اصلاح نگاه‌ها به اسلام در کشورهای غربی، دوشنبه 30 مرداد از شبکه افق پخش می‌شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مجموعه مستند «ابرها در راهند» محصول سازمان سینمایی سوره درباره زندگی مسلمانان اروپا با محوریت زندگی آنها در آلمان است. حقیقت آن است که آلمان کشوری رویایی برای بسیاری از مردم دنیا به شمار می رود و خیلی‌ها دوست دارند به این کشور اروپایی سفر کنند ولی حقیقت آلمان، دارای روی دیگری از سکه پیشرفت و رفاه نیز هست.

در شرایط کنونی و در جریان تحولات و فضای کلی بین المللی طی سال‌های اخیر، تصوری اشتباه نسبت به مسلمانان در اذهان عموم مردم دنیا شکل گرفته اما مستند «ابرها در راهند» و افرادی که سوژه آن قرار گرفتند سعی دارند این تصور غلط را تغییر دهند. این مستند زندگی شیعیانی را روایت می‌کند که در اروپا زندگی و تلاش می‌کنند تا نگاه صحیح و انسانی دین اسلام را به دیگر ادیان بشناسانند.

شیخ حسین تیم لایبنر و برهان الدین داغ مشاوران تحقیق این مستند بوده اند که نخستین قسمت مجموعه مستند «ابرها در راهند» با عنوان بعضی‌ها برابرترند، کاری از محمدعلی فارسی و با روایتگری محمدرضا سرشار، دوشنبه 30 مرداد ساعت 18:00 از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار این مستند هم روز بعد 5:30 روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    2 0
    صدایش....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس