کد خبر 765009
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
رضا رجبی

اظهارات علیرضا منصوریان باعث واکنش پیشکسوتان این تیم شده تا نسبت به آن انتقادات جدیدی را وارد کنند.

به گزارش مشرق، رضا رجبی، پیشکسوت استقلال در خصوص صحبت‌های منصوریان مبنی بر اینکه برخی از پیشکسوتان استقلال در 35 سال گذشته نبوده و یا در جاده تندرستی حضور داشته‌اند و اکنون با استفاده از فرصت به انتقاد از شرایط این تیم می‌پردازند، واکنش نشان داد. او در این خصوص گفت: واقعا جای تاسف دارد که چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. هر بازیکنی اگر یک دقیقه هم در استقلال بازی کند پیشکسوت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به منصوریان یک توصیه دارم و اگر وجود دارد اسم بیاورد تا ما هم پاسخ دهیم. البته که ایشان همیشه ادعا می‌کند حرفش را رو می‌زند ولی ما که چیزی ندیدیم. این صحبت‌ها فرافکنی است. باید قبول کنیم استقلال خوب  بازی نمی‌کند و به قول این جدیدی‌ها قدرت یک پخ روی دروازه حریف را هم ندارد! البته فکر می‌کنم منصوریان دوست دارد همه از تیمش تعریف کنند و بگویند به به استقلال چه خوب است.

مدافع اسبق استقلال در ادامه انتقاداتش افزود: 13 سال با پیراهن استقلال بازی کردم و 200 بخیه از این دوران یادگار دارم. اگر من پیشکسوت استقلال محسوب نشوم ایشان که استقلال را ول کرد و به آلمان رفت پیشکسوت است؟ من حتی در مراسم روز ترحیم و هفتم پدرم هم برای استقلال بازی کردم هیچ منتی هم نیست چون این تیم را دوست داشتم و برایم مهم بودند.

رجبی در ادامه انتقاداتش صحبت‌هایی را متوجه عضو هیات مدیره این باشگاه کرد و گفت: آقای قراب! تا زمانی که از این کادرفنی حمایت کنی آدم خوبی هستی، البته با شناختی که از ایشان  (قراب) دارم هیچ وقت اشتباهات را نمی‌گوید چون فقط دوست دارد باشد! دیروز مصاحبه کرد وقتی خواندیم نفهمیدیم بالاخره استقلال مشکل فنی دارد یا خیر؟

پیشکسوت استقلال که به شدت از شرایط کنونی این تیم ناراضی است در ادامه انتقاداتش گفت:  نمی‌دانم در وزارت ورزش چه خبر است! مگر آنها متولی استقلال و پرسپولیس نیستند؟ آقایان مردم را در استادیوم کتک زدند هیچ کسی هم نیست این موضوع را پیگیری کند. جالب است با افرادی که مردم را کتک زده‌اند دوستان عکس سلفی می‌گیرند!

رجبی در ادامه ادعایی نیز مطرح کرد و در این رابطه گفت: من به منصوریان می‌گویم از نظر فنی خیلی از تو سرترم! دیروز خواندم ایشان لیست درست کرده برای کسانی که انتقاد می‌کنند و کسانی که تعریف می‌کنند؟ مگر دوران مدرسه  و مهد کودک است که لیست خوب و بد داریم؟ یک دورهمی در استقلال به وجود آمده که همه مجبورند از تیم تعریف کنند. دو نفر که دوست ایشان هستند، یک نفر که بازیکن سابق پاس بوده آن یکی هم شاهینی است؛ اینها که استقلالی‌ها محسوب نمی‌شوند. بعضی‌ها ادعای استقلالی بودن دارند و این روزها پای هواداران را وسط می‌کشند بعد جای طلب خودشان تلویزیون مدیرعامل را برده بودند! خیلی حرف‌ها از این دوستان هست که الان زمان گفتن آن نیست اما اگر دوست داشته باشند می‌توانم احترام به هواداران و عشق به آنها را از سوی اینها با ذکر مثال‌هایی بگویم!

رجبی در ادامه با اشاره به فرصت طلبی برخی از دوستان مدعی در این زمینه گفت: واقعا جای تاسف دارد شبانه با منصور پورحیدری عکس می‌گرفتند اما همه سایت‌ها می‌فهمیدند آنها در بیمارستان حضور دارند اما این روزها یک نفر برای طلب این مرحوم پا پیش نگذاشت و حتی یک مصاحبه‌ نکرد تا مبادا افتخاری ناراحت شود! ولی این را بدانید امثال افتخاری‌ها باید افتخار کنند که پیشکسوتان استقلال را از نزدیک ببینند.

رجبی در پایان گفت: بدترین نتایج تاریخ استقلال در این دو سال اخیر بوده است. فقط  مانده بود به علی دایی ببازیم. یک بار هم نشده ایشان در مصاحبه‌هایش بگوید اشتباه کردم ما شش گل از العین خوردیم قرار بود کمترین تغییر در استقلال به وجود بیاید اما نصف تیم عوض  شد از این به بعد هر وقت استقلال بد بود ما تعریف تیم را می‌کنیم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ابوذر IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    11 3
    آفرین آقای رجبی! دمت گرم، حق با شماست. بقیه پیشکسوت‌‎‌ها هم باید اینطوری بیایند و اعتراض کنند. کسی به حرف هوادارا گوش نمی‌دهد، ولی پیشکسوت‌ها می‌توانند حال وخیم استقلال رو بیان کنند. این‌ها هیچ گلی به سر استقلال نمی‌زنند. این‌ها فقط به درد تیم‌های پایه می‌خورند. چرا استقلال افتاده دست چهار تا از پیشکسوت‌ها هی چرخ میخورند تو این چهار نفر! این تیم بیش از سی نفر پیشکسوت خوب دارد که می‌شود اون‌ها رو هم امتحان کرد که از منصوریان بهتر هستند. اگر نمیخواهید مربی خارجی بیاورند، مثل نامجو ، پاشازاده، رضا رجبی ، زرینچه ، مجیدی ، و .....ً
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    7 1
    کاملاً درست میگه! رجبی منصوریان خراب کرده. استقلال نه خوبه نه صلابت داره نه تاکتیک؛ هیچی نداره. تا زمانی که افتخاری مدیرعامل هست همینه! یادش بخیر زمان فتح الله زاده چه هیبت وقدرتی داشتیم. استقلال چه بازی‌هایی می‌کرد. کاش فتح الله زاده برگرده و مدیرعامل بشه. با یک سرمربی خارجی خوب، پرقدرت و کاربلد دلمان تنگ شده برای اون استقلال!
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    2 1
    فتح‌الله زاده بیاید مدیرعامل سرمربی خارجی خوب و دستیار سرمربی خارجی، منصوریان یا شخص دیگری بشود. اون وقت استقلال خوب میشه!
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    3 1
    تا زمانی امثال قراب هستند و به خاطر سفر خارجی از ادم بی دانشی مثل منصوریان حمایت میکند وضع ازین بهتر نمی شود
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    1 0
    در فوتبال امروز فقط دانش فنی و سواد مربی کارگشاست قرار نیست که منصوریان توی استقلال و با سعی و خطا مربی گری یاد بگیره و جیبش رو پر کنه و بنده ی هوادار بعد از سی و پنج سال هواداری از این نوع بازی بی برنامه سکته کنم . آقای وزیر این پولی که دارید میدید بیت الماله لطفا حواستون به آخرتتون هم باشه.
  • امید IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    3 0
    به نظر من باید فنح الله زاده برگرده به استقلال ، و باید مربی بزرگی مثل دنیزلی سکان هدایت استقلال رو بدست بگیره ، و لیدرها هم به یاد داشته باشن که اونا هم مثل بازیکنان مدیون تماشاچیا هستن و نون اونا هم دست نماشاچیا هست ،و مثل لیدرای لنگ که نوروزی رو دق دادن نباشن
  • H_m US ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    0 1
    تامنصوریان هست وضعیت استقلال همینه وبدترم میشه متاسفم،تازه وزیر ورزش هم کاملا مخالف استقلال واسه همین به افتخاری ماموریت داده استقلال رونابودکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس