کد خبر 765002
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: دلخوری من از علیرضا منصوریان در جلسه روز گذشته برطرف شد و من او را دوست دارم و از وی حمایت خواهم کرد.

به گزارش مشرق، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال  در گفت و گو با رادیو جوان در مورد جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال که با حضور منصوریان برگزار شد گفت:جلسه روز گذشته بسیار خوب بود و گزارشی هم به هیات مدیره ارائه شد.

وی افزود: با توجه به نتیجه نگرفتن تیم توضیه‌هایی به وی داشتیم و قرار شد همگی از منصوریان حمایت کنیم تا اولین اثر آن را با هوادران ببینیم.

زمانی در خصوص اینکه گفته می‌شود هیات مدیره از عملکرد تیم راضی نیست گفت: نتایج قطعا مورد قبول ما نیست ولی جمع بندی دیروز ما این بود که از وی در ادامه راه حمایت کنیم.

عضو هیات مدیره در خصوص اولتیماتوم به منصوریان گفت: ما اولتیماتومی در مورد 2 بازی آینده به منصوریان ندادیم. ضمن آنکه در دو بازی قبل یک گل و یک پنالتی ما را نگرفتند به این جمع بندی رسیدیم که با حمایت از منصوریان نتیجه کار را در ادامه ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال در دیدار با سایپا نتوانست انتظارات را بر آورده کند و برخوردهای بدی با مردم در استادیوم صورت گرفت گفت: من در مصاحبه قبلی از برخورد زشتی که با هوادار شده بود عذرخواهی کردم و قطعا از عوامل گذشت نخواهیم کرد. هوادار سرمایه استقلال است و هیچکس حق تعرض به او را ندارد. من از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم شاهد چنین مسائلی نباشیم.

زمانی در خصوص شایعات پیرامون مذاکرات با مربیان خارجی گفت: ما هنوز مذاکره‌ای در این زمینه با کسی نکردیم.

وی در خصوص عدم حضور قریب در جلسات گفت: قرار شده من نشستی را با آقای قریب داشته باشم و ان شاالله این مشکل را حل کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال با اشاره به حل مشکلات مالی استقلال گفت:خوشبختانه مشکلات مالی حل شده و با قراردادی که بستیم قبل از بازی با پدیده مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد. ضمن آنکه با گزارشی که افتخاری داده مسئله مشکل آسیایی هم حل می شود.

وی در خصوص اینکه در جلسه روز گذشته دلخوری اش با منصوریان بر طرف شد گفت: بله، من منصوریان را دوست دارم و ان شاالله ما هم از او حمایت می‌کنیم. امیدوارم او با بردهایی که به دست می‌آورد دل هواداران را شاد کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    2 0
    آره آقا شما از هم دلخوری نداشته باشید هوادار که اهمیتی نداره!!
  • کامران IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    2 0
    از ته قلبم آرزو میکنم که همتون انتقام این اشک و بغض و خجالت کشیدنای هواداری که یه جوانه بیکار و غمگینه و تنها دلخوشی زندگیش این تیمه رو پس بدین،، تنها راه نشاط ما تو ایران همین فوتباله که اونم زهر کردین برامون و مایه زجر شده برامون،، ما که ازتون نمی گذریم خدا هم نگذره از تک تک شما ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس