کد خبر 764984
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
زیدان

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها پس از کسب پیروزی در هفته نخست لالیگا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت امیدوار است که در آن تغییری رخ ندهد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید بامداد امروز (دوشنبه) در هفته اول لالیگا میزبانش دپورتیوو لاکرونیا را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را مقتدرانه آغاز کرد. در این بازی که رئال مادرید کریستیانو رونالدو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و کاپیتانش سرخیو راموس را هم به خاطر دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 90 برای بازی بعد از دست داد، کهکشانی‌ها عملکردیی تماشایی را به نمایش گذاشتند به خصوص در صحنه گل دوم که با 44 پاس متوالی میان 11 بازیکن‌شان به گل رسیدند، فرایندی که 107 ثانیه به طول انجامید و به یکی از زیباترین گل‌های هفته نخست منجر شد و رضایت زیزو را به همراه داشت.

زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: همیشه تلاش می‌کنیم اینگونه بازی کنیم و می‌دانیم بازیکنانی داریم که توانایی چنین حرکاتی را دارند. می‌خواهیم از بازی‌مان لذت ببریم و سعی کنیم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. گل دوم روی حرکتی تمرین شده بود و از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم. وقتی گلی اینچنینی به ثمر می‌رسد، همه ما باید خوشحال باشیم. در کل ما می‌توانیم از کاری که انجام داده‌ایم راضی باشیم. بازی در ورزشگاه ریاسور کار آسانی نیست. آنها در ابتدای بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند.

وی سپس درباره اخراج سرخیو راموس صحبت کرد و برخلاف هفته گذشته که از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای محرومیت 5 جلسه‌ای کریستیانو رونالدو به خاطر هل دادن داور، انتقاد کرد این بار ترجیح داد از تصمیمی که درباره کاپیتان او اتخاذ شد انتقاد نکند.

زیدان عنوان کرد: از اتفاقی که برای سرخیو افتاد راضی نیستم. مثل همیشه دوست ندارم بازیکنی را از دست بدهم. نمی‌دانم که آیا کارت زرد دومی که به او نشان داده شد عادلانه بود یا نه. باید تصاویر را ببینم. هنوز چیزی ندیده‌ام. از این اتفاقات ممکن است در فوتبال رخ دهد. او برای زدن توپ پرید و داور هم آن را خطا تشخیص داد. همین.

این سومین سال فصل متوالی است که گرث بیل ستاره ولزی رئال مادرید اولین گل این تیم را لالیگا به ثمر می‌رساند و با عمکردی به مراتب بهتری که از بازی‌های قبلی‌اش ارائه کرد، حالا انتظار می‌رود شایعاتی که درباره احتمال خروجش از سانتیاگو برنابئو وجود داشت، فروکش کند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در  پاسخ به این سؤال که آیا انتظار دارد که در فرصت باقیمانده به پایان بازار نقل و انتقالات، بازیکنی از تیم او خارج یا به آن اضافه شود، تأکید کرد: من می‌خواهم این تیم را همین طوری که هست حفظ کنم. امیدوارم دیگر تغییری صورت نگیرد اما شما هرگز تا آخرین روز بازار نقل و انتقالات نمی‌دانید چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    0 0
    زیدان تا اخر فصل مربی رئال نمی مونه، ببینید و لذت ببرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس