کد خبر 764968
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
1396053009592486911706634.jpg

گروه‌های نژادپرست با حمله به مساجد مسلمانان در چند شهر اسپانیا اقدام به پرتاب مواد آتش‌زا و نوشتن شعارهای نژادپرستانه روی دیوار کردند.

 به گزارش مشرق، منابع خبری از حمله گروه‌های نژادپرست به مساجد مسلمانان در چند شهر اسپانیا خبر می‌دهد. مطابق گزارش‌ها، مساجد با پرتاب مواد آتش‌زا، دیوارنوشته‌های نژادپرستانه و تهدید هدف گرفته شده‌اند. 

روزنامه انگلیسی «میرور» نوشته این حملات، جدیدترین مورد از حملات اسلام‌هراسانه‌ای هستند که بعد از حملات تروریستی روز پنجشنبه در شهر «بارسلون» آغاز شده‌اند. 

مطابق این گزارش، گروه‌های نژادپرست روی دیوار مساجدی در شهر «سویا» شعارهایی مانند «قاتلان» و «بهایش را خواهید پرداخت» نوشته شده است. این گروه‌ها همچنین تهدید کرده‌اند که سر مسلمانان را با چاقو خواهند برید. 

حملات نژادپرستانه به مسجد سویا

همزمان، گروه‌های نژادپرست به مسجد دیگری در شهر «گرانادا» حمله کرده و به سمت آن مواد آتش‌زا پرتاب کردند. فیلم منتشر شده از این حادثه، کودکان و خانواده‌های وحشت‌زده را در حال فرار از منطقه‌ای که دود نارنجی از آن برخاسته نشان می‌دهد.

روزنامه میرور می‌گوید ده‌ها نفر از حمله‌کنندگان تابلویی به دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «حامیان مساجد، حامیان تروریسم است.»

یک گروه دست راستی به نام «Hogar Social» به سازمان‌دهی این حمله متهم شده است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس