مرگ بیش از ۲۳۰ غیرنظامی عراقی بر اثر حملۀ ائتلاف آمریکا در موصل

منابع وابسته به داعش از کشته شدن ۴۰ نفر از غیرنظامیان سوری در حمله ائتلاف آمریکایی به شهر الرقه خبر دادند.

به گزارش مشرق، سایت‌های نزدیک به داعش امروز خبر دادند که ائتلاف آمریکایی ساختمان مسکونی در محله «حاره البدو» شهر الرقه را بمباران کرد.

پایگاه خبری العهد به نقل از سایت‎های داعش گزارش داد که در این حمله هوایی، 40 نفر از غیرنظامیان سوری ساکن الرقه کشته شدند.

این در حالی است که رسانه‌های محلی سوریه امروز از حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکا به مواضع ارتش سوریه در ریف جنوبی رقه خبر دادند.

وزارت خارجه سوریه چندین بار در اعتراض به حملات ائتلاف امریکایی به شهروندان سوری به شورای امنیت و سازمان ملل شکایت کرد، اما حملات ائتلاف آمریکایی علیه غیرنظامیان و مواضع ارتش سوریه در میان سکوت بین المللی ادامه دارد.

مقامات سوری می گویند که ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا به بهانه مبارزه با داعش به ابزار کشتار جدیدی تبدیل شده است و همه اقدامات این ائتلاف تنها هدف قرار دادن غیرنظامیان بی پناه و زیرساخت های سوریه بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    1 5
    خاک توسرارتش سوریه اگه دو سه تا هواپیماهای ائتلاف امریکایی راسرنگون کننددیگه جرات نمیکنندمردم بی دفاع رابمباران کنند ازحزب الله لبنان یادبگیره که میخواست عرسال راازجبهه النصره بگیره به اسرائیل هشدارداده بوداگه مواضع حزب الله رابمباران کندپاسخ کوبنده دریافت میکنی
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    14 0
    داعش از سپر انسانی استفاده می کنه و کشتن شدن غیر نظامیان هم اجتناب ناپذیره - آیا در عملیات موصل هیچ غیر نظامی کشته نشد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس