کد خبر 764693
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
 مراسم استقبال از پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام در زاهدان

پیکر مطهر 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران تشییع می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، همزمان با ایام شهادت حضرت جوادالائمه (ع) و امام محمد باقر (ع) پیکر مطهر 86 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 47 نقطه از 12 استان کشور و هفت نقطه از تهران تشییع و تدفین می شود.

بر این اساس پیکر چهار شهید گمنام در سه نقطه از تهران روز سه شنبه 31 مردادماه با حضور عموم مردم و خانواده شهدا و ایثارگران در تهران تشییع می شود.

پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز سه شنبه در مجتمع «ایز ایران» به خاک سپرده خواهد شد. مراسم تشییع از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد کنی حسین آباد لویزان به سمت مجتمع ایز ایران برگزار می شود.

پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز روز سه شنبه 31 مردادماه ماه از ساعت 10 از چهارراه فاطمی تا ستاد دژبان کل ارتش برگزار می شود. مراسم وداع با پیکر این شهید روز دوشنبه 30 مردادماه همزمان با نماز مغرب و عشا در کوی سازمانی شهید صیاد شیرازی واقع در چهارراه فاطمی، خیابان سیندخت برگزار می شود.

همچنین پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوستان شقایق منطقه 19 تهران تشییع و تدفین می شود. مراسم تشییع از مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان خانی‌آبادنو جنوبی، تقاطع خیابان آموزگار و خیابان دانشگاه تشییع و در بوستان شقایق خیابان میثاق جنوبی برگزار خواهد شد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس