کد خبر 764627
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کوتینیو

آینده ستاره برزیلی سرخپوشان مرسی‌ساید همچنان در هاله‌ای از ابهام بوده و شایعات مختلفی در مورد او مطرح است.

به گزارش مشرق، در حالی که به نظر می‌رسد باشگاه لیورپول قصد ندارد فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی خود را در این تابستان از دست بدهد، شایعه جدایی این بازیکن از این تیم و علاقه‌مندی بارسلونا نسبت به جذب او همچنان مطرح است.

نشریه «تایمز» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد که باشگاه بارسلونا به اطلاع باشگاه لیورپول رسانده که تا روز یکشنبه موافقت یا عدم موافقت خود را با درخواست 118 میلیون پوندی لیورپولی‌ها برای کوتینیو اعلام خواهد کرد . بر این اساس در صورتی که بارسا نتواند این رقم را به لیورپولی‌ها بپردازد، قیدخرید این هافبک برزیلی را خواهد زد.

در اسپانیا، روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا خبر داد که گزینه اول بارسلونا برای جانشینی نیمار همچنان کوتینیوی 25 ساله است و این باشگاه برای رسیدن به توافق با لیورپولی‌ها در تلاش است، این در حالی است که خود این بازیکن برزیلی نیز بر این باور است که سرانجام آنفیلد را ترک خواهد کرد.

نشریه انگلیسی «اکسپرس» نیز مدعی شد بارسلونا پیشنهاد خود برای جذب کوتینیو را تا 130 میلیون پوند افزایش خواهد داد، اگرچه رقم مدنظر لیورپول برای فروش هافبک نفوذی‌اش 140 میلیون پوند است.

کوتینیو که تا سال 2022 با لیورپول قرارداد دارد، در سال 2013 با 8.5 میلیون پوند از اینتر به لیورپول پیوست و فصل گذشته نیز 14 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس