کد خبر 764465
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
هاسی

سرمربی آلبانیایی تیم المپیاکوس برای اولین‌بار به اخبار چند هفته اخیر رسانه‌های ورزشی یونان درباره جدایی احتمالی مهاجم ایرانی‌اش پاسخ داد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، بسنیک هاسی در نشست خبری پس از بازی هفته اول سوپر لیگ یونان برابر لاریسا که با برتری 4 بر یک تیمش پایان یافت درباره جدایی کریم انصاری‌فرد و اخبار هفته‌های اخیر رسانه‌های ورزشی یونان گفت: نمی‌دانم چه چیزهایی در این رابطه خواندید یا شنیدید اما باید به شما بگویم که روی همه بازیکنان در تیم المپیاکوس حساب می‌کنیم. من با آنها رک و بدون پرده هستم و می‌دانند چه انتظاری از آنها دارم، البته رضایت خود را از محمد بن (مهاجم کوموری) مخفی نمی‌کنم و او مهاجم اول من است.

سرمربی تیم المپیاکوس در ادامه اظهار داشت: با کریم هم صحبت کردم و از او راضی هستم و باید از گزینه‌های خود برای هر بازی بهره‌ ببرم. برای اولین بار می‌شنوم که می‌خواهیم مهاجم جدیدی را جذب کنیم. نمی‌توانیم در این رابطه با توجه به تیم 32 نفره المپیاکوس حرفی بزنیم.  کریم در این بازی تلاش زیادی برای کسب نتیجه انجام داد و در ادامه باید ببینیم عملکرد تیمی چگونه خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس