کد خبر 764216
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
بهتاش فریبا

اجرای سیستم استقلال در بازی با سایپا در هفته چهارم لیگ‌ برتر هنوز محل بحث هواداران و کارشناسان فوتبال است.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در بازی با سایپا که این تیم نیاز مبرم به پیروزی برای کم کردن فاصله با پرسپولیس داشت، در اقدامی عجیب تصمیم گرفت به جای وینگر از سه هافبک بازیساز و 2 مهاجم هدف در ترکیب تیمش استفاده کند، اتفاقی که به گفته خیلی‌ها نه تنها برای این تیم مفید نبود بلکه دوندگی خط هافبک این تیم را کم کرد. 


نکته عجیب‌تر اینکه علیرضا منصوریان ترجیح داد امید نورافکن جوان که به خوبی بازیسازی را از عقب زمین آغاز می‌کند را نیمکت‌نشین کند و دقیقا در پست او به مجتبی جباری بازی بدهد، بازیکنی که به طور قطع دوندگی یک هافبک پست 6 را نداشت. 


بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال در توضیح این تصمیم کادرفنی گفت: انتقاد همیشه وجود دارد. زمانی که ما با 2 هافبک دفاعی بازی می‌کردیم به ما انتقاد می‌کردند که چرا تعداد هافبک‌های هجومی را زیاد نمی‌کنید و حالا هم این انتقاد به ما می‌شود. 


او ادامه داد: ما می‌خواستیم با حضور 3 هافبک طراح خلاقیت را در این خط بالا ببریم و طبیعی است که وقتی مالکیت توپ را بگیری موقعیت گل ایجاد می‌شود و می‌توانی به موفقیت برسی. ما در بازی با سایپا در تمام خطوط خوب کار کردیم و فقط مشکل گلزنی بود که باید در هفته‌های آینده آن را حل کنیم. 


مدیرفنی استقلال در مورد تداخل در وظایف مجتبی جباری و سرور چپاروف در طول بازی هم می‌گوید: به هیچ عنوان تداخل وظیفه‌ای وجود نداشت چراکه مجتبی جباری عقب‌تر بازی می‌کرد و از پایین زمین بازیسازی را آغاز می‌کرد و چپاروف در پست پشت مهاجم بازی می‌کرد و شما دیدید در طول بازی هم پاس‌های خوبی داد و هم یکی، دو بار شوت‌زنی کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس