کد خبر 764178
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
مهدی طارمی

مهدی طارمی در این فصل، بهترین عملکردش در پرسپولیس را ثبت کرده است.

به گزارش مشرق، پایان بازی پرسپولیس و سیاه جامگان برای مهدی طارمی تلخ بود. آقای گل پرسپولیسی‌ها، در جریان بازی چند موقعیت خوب را هدر داد و دقایق پایانی هم یک تک به تک را گل نکرد تا شانس چهارمین برد پیاپی را از پرسپولیس بگیرد. اتفاقات پیش از شروع فصل و عملکرد طارمی در این بازی، دست به دست هم داد تا هواداران روی سکو علیه او شعار بدهند.

نکته جالب اینکه عملکرد طارمی در این فصل، بهترین عملکرد ۴ هفته ابتدایی او از زمان ورود به لیگ برتر است. لیگ چهاردهم که طارمی به پرسپولیس پیوست، هفته سوم یک گل به ذوب آهن زد. لیگ پانزدهم یک بار دروازه استقلال خوزستان و یک بار دروازه سپاهان را باز کرد و فصل پیش، فقط یک گل زده به صبای قم داشت.

طارمی این فصل در ۴ هفته ابتدایی، دو گل و یک پاس گل دارد. البته هر سه تاثیرگذاری او، مربوط به یک مسابقه می‌شد اما به هر صورت او با تاثیرگذاری مستقیم روی سه گل، بهتر از تمام فصل‌های حضورش در لیگ برتر کار کرده است. طارمی لیگ پانزدهم در چهار هفته ابتدایی روی دو گل و لیگ‌های چهاردهم و شانزدهم، روی یک گل تاثیرگذار بود. موضوعی که نشان می‌دهد آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر، برای افتادن روی دور گلزنی به زمان نیاز دارد. زمانی که تماشاگران پرسپولیس، در این فصل طاقت آن را نداشتند و خیلی زود علیه ستاره تیم‌شان موضع گرفتند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس