رسول خضری

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: برنامه‌های شریعتمداری در راستای برنامه ششم توسعه، سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و اصل ۴۴ قانون اساسی است.

به گزارش مشرق، رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه 28 مرداد) در صحن علنی مجلس در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: وزارت صنعت یکی از مهم‌ترین حوزه‌های ایجاد اشتغال و تولید در کشور است.

وی با بیان اینکه مشکل صنعت در خارج از حوزه صنعت است، افزود: کمبود جذب سرمایه خارجی، عدم اصلاح قوانین کار، مشکلات مالیاتی سنگینی که وجود دارد و همچنین عدم سیاست شفاف بانکی و و عدم حمایت بانک‌ها از صنایع از جمله مشکلات بخش صنعت است.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: شریعتمداری فردی توامند در حوزه صنعت است و این حوزه را به خوبی می‌شناسد و اکثریت اعضای کمیسیون صنایع موافق و حامی وی هستند. نمایندگان انتظار دارند تا با برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت رتبه 120 ایران در تجارت جهانی که رتبه خوبی هم نیست ارتقا یابد و همچنین ما انتظار داریم تا با برنامه‌های ایشان شاخص‌های در حوزه صنعت، تجارت و معدن ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی صنعت تنها وزیری هستند که برنامه‌ریزی که در دست اجرا دارند هم به بخش کمی و هم به بخش کیفی اشاره کرده است و همچنین برنامه‌ای که ایشان برای اجرا دارند در راستای برنامه ششم توسعه، سند چشم انداز 20 ساله و اصل 44 قانون اساسی و همچنین سیاست‌های کلی صنعت، معدن و تجارت است.

نماینده مردم پیرانشهر افزود:  یکی از برنامه های وزیر پیشنهادی بهبود شرایط کسب و کار است، احیای واحدهای راکد، بحث توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، توریست درمانی، تک نرخی و آزادسازی نرخ ارز از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس