کد خبر 764054
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
خامس رودریگز

سایت فوتبال لیکس جزئیات قراردادی که هافبک کلمبیایی جدید باواریایی‌ها با این تیم بسته است را افشا کرد.

به گزارش مشرق، طبق اطلاعات و آماری که سایت فوتبال لیکس درباره انتقال 2 ساله خامس رودریگس از رئال مادرید به بایرن مونیخ به عنوان بازیکن آزاد ارائه کرده است، این هافبک کلمبیایی به ازای هر سال حضورش در جمع باواریایی‌ها 6.5 میلیون یورو حقوق می‌گیرد و به این ترتیب تا پایان قرارداد فعلی‌اش 13 میلیون یورو از قهرمان آلمان حقوق دریافت خواهد کرد که این پرداختی خالص اوست.

خامس رودریگس تابستان امسال پس از آنکه در لیست بازیکنان مازاد رئال مادرید قرار گرفت، کهکشانی‌ها را ترک کرد و با قراردادی 2 ساله به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست که این قرارداد امکان تبدیل شدن به یک قرارداد قطعی را دارد.

بر اساس گزارش سایت فوتبال لیکس، خامس رودریگس در بایرن مونیخ ماهانه 541 هزار و 670 یورو حقوق می‌گیرد و باشگاه نیز متعهد به پرداخت تمام مالیات و دیگر تعهدات مالی این بازیکن 25 ساله شده است.

همچنین ستاره پیشین موناکو در صورتی که در اولین فصل بازیگری‌اش در بایرن مونیخ 12 گل بزند، 250 هزار یوروی دیگر به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد و اگر تعداد گل‌هایش به 20 برسد، 250 هزار یوروی دیگر هم می‌گیرد.

همچنین باشگاه بایرن مونیخ بابت 2 فصلی که خامس را از رئال مادرید قرض گرفته است، متعهد شده که به باشگاه اسپانیایی‌ 13 میلیون یورو بپردازد و اولین قسط که 6.5 میلیون یورو است را هم 15 سپتامبر (24 شهریور) خواهد پرداخت.

همچنین اگر باواریایی‌ها در ماه ژوئن سال 2019 تصمیم به قطعی کردن قراردادشان با خامس بگیرند، آنها باید 42 میلیون یوروی دیگر به قهرمان اسپانیا بپردازند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس