کد خبر 763984
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
افشین داوری

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: در جلسه‌ای که با سرپرست‌ فدراسیون داشتیم، از تفکرات او خوشم آمد، چرا که او اساسنامه فدراسیون را خوانده و اطلاعات خوبی را تا به امروز به دست آورده است.

به گزارش مشرق، علی مظاهری در مورد جلسه‌ای که هفته گذشته  به همراه اکبر احدی با سرپرست فدراسیون بوکس داشتند، گفت: اواخر هفته گذشته یک نشست خوبی را به با داوری سرپرست فعلی فدراسیون بوکس داشتیم و نشست بسیار خوبی بود. اگر جامه عمل به صحبت‌هایشان بپوشانند قطعاً این نشست مفید خواهد بود. در جلسه‌ای که با سرپرست‌ فدراسیون داشتیم من از تفکرات او خوشم آمد، چرا که او اساسنامه فدراسیون را خوانده و اطلاعات خوبی را تا به امروز به دست آورده است. داوری به دنبال این است که تمام خانواده جامعه بوکس را به خوبی بشناسند و با همه پیشکسوتان و چهره‌های این رشته در تلاش است نشستی داشته باشد. امیدوارم افرادی که به درد بوکس می‌خورند را بتواند پیدا کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: سرپرست فدراسیون از ما خواستند که با فدراسیون همکاری و همدلی داشته باشیم، احدی نیز درد دل‌های خود را مطرح کرد، فکر می‌کنم با جلسه‌ای که هفته گذشته با سرپرست فدراسیون داشتیم اگر از احدی برای فعالیت در بوکس درخواست شود حالا دیگر او حاضر به همکاری است.

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس در ادامه صحبت‌های خود در مورد، خاطرنشان کرد: من و اکبر احدی مخالف این بودیم که در حال حاضر تیم ملی کوبا به ایران سفر کند، حضور کوبایی‌ها در ایران برای بوکس ما مفید است، اما زمانش مهم است. متاسفانه فدراسیون زمان خوبی را تعیین نکرده بود. امیدوارم آنها در یک زمانی به ایران سفر کنند که به سود بوکس کشورمان نیز باشد.

مظاهری در پایان صحبت‌های خود، گفت: صحبت‌های ما در مورد افراد حاضر در این رشته بود و بیشتر در مورد بند بند قوانینی که در اساسنامه مطرح شده بود که چطور می‌توانیم با استفاده از قوانین اساسنامه به بوکس کمک کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس