کد خبر 763947
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
آنچلوتی

با وجود پیروزی بایرن مونیخ در هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا، سرمربی باواریایی‌ها از عملکرد تیمش برابر بایر لورکوزن رضایت کامل نداشت.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ فصل 18-2017 بوندس‌لیگا را شب گذشته (جمعه) با پیروزی 3 بر یک برابر بایرلورکوزن در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا آغاز کرد. با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها از عملکرد تیمش ناراضی بود به خصوص بعد از تک گل حریف که کنترل بازی از دست باواریایی‌ها خارج شد.

آنچلوتی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: بازی سختی بود. ما گلی زود هنگام به ثمر رساندیم و پس از آن دیگر به خوبی دفاع نکردیم. بین خطوط بیش از اندازه فضاهای خالی به حریف می‌دادیم اما در این مقطع از فصل، چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. ما باید پیشرفت کنیم. برای کلین شیت کردن، باید یکدست بازی کنیم. ما در فاز تدافعی باید پیشرفت کنیم اما من نگران نیستم. ما باید بهتر از این بازی کنیم.

بایرن مونیخ در حالی بازی را برد که بدون 5 بازیکنش، مانوئل نویر، خاوی مارتینس، خامس رودریگس، تیاگو آلکانتارا و ژروم بواتنگ به میدان رفت و مدافعش متس هوملس هم در نیمه دوم لنگان لنگان میدان را ترک کرد و آنچلوتی مجبور به تعویض او شد. توماس مولر هم هم یکی دیگر از بازیکنانی بود که تعویض شد.

کارلتو افزود: هوملس دچار معده درد شد. تعویض مولر هم یک تغییر تاکتیکی بود. ما می‌خواستیم سیستم بازی‌مان را تغییر دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس