کد خبر 763928
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
سید مهدی رحمتی

تیم فوتبال استقلال تهران در چهار هفته گذشته از لیگ برتر دو بار دروازه‌اش باز شده که هر دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر هم مثل هفته نخست با یک ضربه پنالتی نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند تا شکستی مشابه با شکست هفته اول در کارنامه شان ثبت شود. 

آبی پوشان با ۲ گل خورده در چهار بازی همراه با پرسپولیس بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارند. اما می‌توان سید مهدی رحمتی را به لحاظ آماری بهترین دروازه‌بان لیگ تا به اینجای کار دانست چرا که وی تنها دروازه‌بانی است که تاکنون در جریان بازی گل نخورده و هر دو گل خورده استقلال از روی نقطه پنالتی بوده است.

رحمتی یکبار در هفته نخست و در جدالی تک به تک با کرار جاسم هافبک تیم صنعت نفت از روی نقطه پنالتی مغلوب شد و در هفته چهارم هم از روی نقطه پنالتی مغلوب محمد عباس زاده مهاجم تیم سایپا شد.

استقلال تهران با دو شکست، یک مساوی و یک پیروزی و کسب چهار امتیاز تا قبل از برگزاری آخرین دیدارها از هفته چهارم لیگ برتر در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد. این تیم شب گذشته و در هفته چهارم لیگ برتر با گل مغلوب تیم سایپا شد و در هفته پنجم نیز از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۳۱ مرداد در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد خواهد بود. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس