کد خبر 763893
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
آتش اتوبوس فتنه 88

حالا کسانی موضوع محاکمه را پیش کشیده‌اند که از نتیجه محاکمه مطلعند و قصدشان به‌حاشیه کشاندن اصل موضوع و اعمال فشار بر نظام است.

به گزارش مشرق، روزنامه «صبح نو» در سرمقاله خود نوشت:

برخی از چهره‌های اصلاح طلب این روزهای  به بهانه رفع حصر نفر دوم فتنه ۸۸ بر محاکمه او اصرار داشته‌اند تا از این طریق راهی برای پایان دادن به‌حصر پیدا کنند.

موضوع محاکمه مسوولان فتنه البته بعد از  بهمن ماه سال ۸۹ و یکسال و نیم پس از حوادث سال ۸۸  برمی‌گردد؛ در آن‌ تاریخ آن‌ها در مسیر عناد و لجبازی با نظام اسلامی، تصمیم خطرناکی گرفتند تا در ایران با استفاده از مدل«بهار عربی» شورشی را به راه اندازند؛ همان راهی که منجر به ظهور داعش در سوریه شد.

در این زمان بود که سه پیشنهاد محاکمه، حبس در زندان و حصر خانگی مطرح شدند. محاکمه طبیعتاً هزینه‌های خود را داشت و برای کسانی که نزدیک به دوسال آرامش و امنیت کشور را به بازی گرفته و آشوب‌گری و قتل بی گناهان در نتیجه اقدامات آنها به وقوع پیوسته بود، نتیجه‌ای جز اعدام برایشان متصور نبود؛ افرادی که باشکوه‌ترین انتخابات نظام اسلامی را به بهانه‌های واهی تخطئه کرده و مستمسکی برای اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت را فراهم کردند.

با وجود این، در آن مرحله، از محاکمه آنان صرف نظر شد و حالا کسانی موضوع محاکمه را پیش کشیده‌اند که از نتیجه محاکمه مطلعند و قصدشان به‌حاشیه کشاندن اصل موضوع و اعمال فشار بر نظام است.

نکته اصلی خطاب به این افراد آن است که اگر حقیقتاً به محاکمه سران فتنه باور دارند، بهتر است اول نظر خود را درباره سایر محاکمه‌های فتنه ۸۸ اعلام کنند و آنگاه صراحتاً بگویند، رأیی را که دادگاه درباره سران فتنه صادر کند، بی چون و چرا می‌پذیرند و گردن می‌نهند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مصطفی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    0 4
    به نظرمن باید از روی فتنه‌ها گذشت و نباید در بازی گروهی افتاد که ابتدایی‌ترین نقشه‌هایشان هم از آن طرف مرزها می‌آید. این مسئله‌ای نیست که وقت‌مان را تلف کنیم. یک بار نظام وقت خود را صرف آقایان کرده.
  • بازنشسته IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    4 0
    واقعا خجالت آوره . یعنی چه محاکمه هزینه داشت ؟مگرنه اینکه همه دربرابر قانون برابرند ؟ عجب روزگاریست !!!!؟؟؟؟
  • کیا IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    0 2
    فتنه درس امریکایی بود و تمام کسانیکه موضوع را دنبال می کردند با نقشه امریکایی بود و جهت خیانت به کشور با آکاهی انجام می دادند لذا طناب دار تنها و کمترین مجارات است و روزی این را خواهیم دید ولی امروز......................
  • محسن121 IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    1 1
    این ها نتیجه را می دانند و دنبال ایجاد شکاف مجدد بین مردمند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس