کد خبر 763831
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
پدیده- اس خوزستان

دیدار تیم‌های پدیده و استقلال خوزستان با تساوی به پایان رسید.

 به گزارش مشرق، تیم های پدیده و استقلال خوزستان در نخستین بازی از آخرین روز هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، از ساعت 18:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه شهر مشهد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

میثم دورقی در آخرین دقیقه نیمه اول برای استقلال خوزستان گلزنی کرد تا شاگردان ویسی که در این مسابقه با لباس سفید به زمین رفته بودند، برنده به رختکن بروند. محمدرضا خانزاده در دقیقه 58 و حسین مهربان در دقیقه 60، گل‌های پدیده را به ثمر رساندند. البته این پایان کار نبود و یوسف دلفی در دقیقه 83 برای استقلال خوزستان گلزنی کرد تا این مسابقه پُرگل با تساوی به اتمام برسد.

پدیده با این تساوی و با تفاضل گل 2+، به رده پنجم جدول لیگ برتر صعود کرد. استقلال خوزستان هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل صفر، در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

رضا عادل داور دیدار به سید عبدالله حسینی، محمدرضا خلعتبری و محمدحسین مرادمند از پدیده و موسی کولیبالی و یوسف دلفی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد. بهروز مکوندی مربی تیم خوزستانی هم به علت اعتراض به داور مسابقه پس از به ثمر رسیدن گل دوم پدیده، از کنار زمین اخراج شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس