کد خبر 763820
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظارات را از تیم بالا برده‌ایم و اکنون هواداران ما مساوی را هم باخت می‌دانند.

 به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت:‌بازی سختی با سیاه‌جامگان داشتیم دوست داشتیم سه امتیاز را می‌گرفتیم اما بازی مساوی شد به سیاه‌جامگان تبریک می‌گویم تیم ما آماده است و با روحیه بالا مقابل الاهلی قرار خواهد گرفت نیازمند دعای هواداران دو آتشه پرسپولیس هستیم البته اکنون پرسپولیس نماینده کشور است و مثل تیم ملی "ب" می‌ماند که مقابل الاهلی عربستان بازی می‌کند.

بیرانوند در مورد اینکه در ابتدای فصل گفته بود در این تیم می‌ماند تا قهرمان آسیا شود، اظهار داشت:‌ پرسپولیس تیم قدرتمندی است، بزرگ‌ترین عیدی که می‌توانیم به هواداران بدهیم قهرمانی آُیا است در دو سال اخیر یکی از بهترین تیم‌های ایران بوده‌ایم. نقاط ضعف و قوت الاهلی را هم به خوبی آنالیز کرده‌ایم می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم اما برای موفقیت تلاش خواهیم کرد. 

وی در مورد اینکه امروز تمام بازیکنان پرسپولیس شاد و با روحیه تمرین کرده‌اند و خبری از حاشیه نبود، اظهار داشت: شما نباید چیز خاصی ببینید زیرا اکنون صدرنشین مسابقات هستیم، 4 بازی خوب انجام داده‌ایم، بنابر این دلیلی ندارد روحیه بازیکن خراب باشد در آستان بازی با الاهلی کاملا در شرایط خوب هستیم. یکسری اتفاقات افتاده است البته خود ما مقصر هستیم که انتظارات را زیاد بالا برده‌ایم.

وی افزود:‌اکنون در فضای مجازی داور را عامل باخت پرسپولیس می‌دانند در حالی که ما نباخته‌ایم و بازی مساوی شده است اما هواداران ما حتی مساوی را هم باخت می‌دانند وقتی تیمی اینقدر خوب بسته شده و بازیکنان و مربیان خوبی دارد همه انتظار دارند در همه بازی‌ها پیروز شویم. ما هم تلاش می‌کنیم سه‌شنبه شب با انجام یک بازی خوب مقابل الاهلی دل هواداران را شاد کنیم و به آنها انرژی بدهیم البته نیاز داریم در این زمان باقیمانده تمام علاقه‌مندان به فوتبال چه استقلالی چه تراکتوری چه اصفهانی به ما انرژی بدهند اکنون ما در 8 تیم برتر آسیا هستیم و باید به ما انرژی بدهند. اینکه می‌گویند بازیکنان به هم پاس نمی‌دهند چنین چیزی را نداریم ما می‌خواهیم در ایران و آسیا قهرمان شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس