استقلال

حدود 1500 تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران تا این لحظه برای تماشای بازی استقلال و سایپا حضور دارند.

به گزارش مشرق، در حالی که کمتر از 2 ساعت به شروع بازی استقلال و سایپا از هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی باقی مانده حدود 1500 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد البته تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* پارکینگ جنوبی ورزشگاه تختی بسته شده و مسئولان این ورزشگاه مردم را به پارکینگ شمالی هدایت می‌کنند که همین مسأله باعث سردرگمی برخی از تماشاگران شده است.

* 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که قرار است پیش از شروع مسابقه از شماری از این عزیزان تجلیل شود. 

* بنری هم از شهید محسن حججی در ورزشگاه نصب شده و یاد و خاطره این شهید گرامی داشته شده است.

* سایپا با وجود آنکه میزبان این بازی است اما تا این لحظه هیچ تماشاگری در ورزشگاه ندارد.

* هیچ کدام از دو تیم هنوز به ورزشگاه نیامده‌اند.

* مسئولان انتظامی تلاش کرده‌اند با برخوردی مناسب نظم و امنیت خوبی در ورزشگاه برقرار کنند و به دقت نیز تماشاگران را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

*بازیکنان و مربیان هر دو تیم برای ارزیابی زمین چمن به میدان آمدند.

* بازیکنان سایپا به همراه محمد دایی مربی این تیم وارد زمین شدند و بازیکنان استقلال همگی به همراه علیرضا منصوریان سرمربی خود وارد زمین چمن شدند.

* بازیکنان استقلال با لباس‌های جدیدی به ورزشگاه تختی آمدند. لباس‌هایی که شبیه لباس‌های غیر ورزشی و یک پیراهن سورمه‌ای راه‌راه و یک تی‌شرت سفید با یک شلوار مشکلی و کفش سورمه‌ای. برخی از تماشاگران با دیدن لباس‌های بازیکنان استقلال تعجب کرده بودند.

* برخی از بازیکنان سایپا و بازیکنان استقلال در زمین چمن با یکدیگر خوش‌وبش کردند.

* مجتبی جباری و علیرضا منصوریان اولین نفراتی بودند که وارد زمین تختی شدند.

* علیرضا منصوریان همگام بازگشت به رختکن با شماری از بازیکنان سایپا در کنار نیمکت شروع به گفت‌وگو و خوش‌وبش گرمی کرد. برخی از این بازیکنان شاگرد منصوریان در تیم نفت بودند.

* در ورزشگاه رادیو ورزشگاه پخش می‌شود و آهنگ‌های شادی پخش می‌کند ضمن اینکه سالروز ورود آزادگان را هم به میهن را هم تبریک می‌گوید.

*محمدرضا احمدی گزارشگر تلویزیونی این مسابقه است.

*رادیو ورزشگاه که گوینده آن یک خانم است و صدای او ضبط شده است استقلال را یک تیم قدرتمند اعلام می‌کند این در حالیست که سایپا میزبان این مسابقه است.

*ماموران مستقر در ورزشگاه تختی ورود تماشاگران را به شدت کنترل کرده و حتی خبرنکاران را در چند مرحله مورد بازرسانی قرار دادند.

*بازیکنان دو تیم استقلال و سایپا قبل از شروع بازی وارد زمین چمن شده و با یکدیگر رو به رو شدند. استقلالی ها با لباس های یکدست وارد زمین شده و تماشاگران آنها را تشویق کردند.

*علیرضا منصوریان و کادر فنی استقلال به محض ورود به زمین مورد تشویق قرار گرفتند. از کادر فنی سایپا تنها محمد دایی در زمین حاضر شد.


*بازیکنان استقلال و سایپا بعد از حضور در زمین با یکدیگر سلفی گرفتند.


*رادیو ورزشگاه قبل از شروع بازی اقدام به تشویق تماشاگران برای حمایت از تیمشان کرد و از آنها خواست ناصر حجازی را تشویق کنند.


*حدود ٨ هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی حاضر هستند.

*بازیکنان استقلال ساعت ٢٠:05 وارد زمین شده و مورد تشویق قرار گرفتند.

* روی نیمکت استقلال، قربانی، حسینی، انصاری، سهرابیان، قائدی، نورافکن، گوک و جواد محمدی نشسته‌اند. خسرو حیدری، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور، پادووانی از فهرست ١٨ نفره استقلال خط خوردند. تمامی این بازیکنان طی هفته گذشته در تمرینات حاضر بودند، اما این دیدار را از دست دادند.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب کلامتری، احمد مهدی‌زاده، علی شجاعی، رضا جعفری، حامد شیری، حامد فلاح‌زاده، محمد سلطانی و محمد سلیمانی نیمکت نشینان سایپا هستند. کنعانی‌زادگان مدافع جنجالی فصل قبل استقلال که اعلام کرده بود به سمت نیمکت استقلال نمی‌رود در این بازی نیمکت نشین است.

* حدود ٢٠٠ نفر از هواداران سایپا در کنار جایگاه ویژه نشسته و تیم خود را تشویق می‌کنند.

* مسئولان برگزاری بازی تمثال شهید حججی را در میان نیمکت دو تیم قرار داده و قرار است بازیکنان دو تیم در کنار آن شاخه‌های گل قرار بدهند.

* هنگامی که گرم کردن دو تیم به پایان رسید مهدی قائدی توسط بازیکنان سایپا دوره شد و آنها برخورد گرمی با بازیکن جوان استقلال داشتند.

* سجاد شهباززاده، مجتبی جباری و یعقوب کریمی پیش از شروع مسابقه به سمت علی دایی رفتند و از وی رخصت خواستند. رضا علیاری و آرش رضاوند بازیکنان سابق نفت نیز به سمت منصوریان رفتند. روزبه شاه‌علی‌دوست کاپیتان سایپا نیز در این مسابقه با حضور در نیمکت استقلال، با بازیکنان این تیم خوش‌وبش کرد. 

* پیش از شروع مسابقه از 2 نفر از آزادگان دفاع مقدس توسط باشگاه سایپا با اهدای لوح یادبود و دسته گل تقدیر شد.

* مهدی رحمتی برخورد جالبی با علی دایی سرمربی سایپا داشت و به سمت نیمکت این تیم رفت و همراه با خوش‌وبش با دایی، عکس یادگاری هم گرفت.

* بازیکنان هر دو تیم با پیراهن منقش به عکس شهید حججی وارد زمین شدند.

* رحمتی با تمام نیمکت‌نشینان سایپا دست داد و خوش‌وبش کرد و در نهایت با بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های سایپا عکس یادگاری گرفت.

* جلال مرادی ناظر مسابقه با سخت‌گیری و وسواس خاصی افراد متفرقه کنار زمین را دور می‌کرد و به آنها تذکر می‌داد. او به دقت حواشی مسابقه را زیر نظر دارد.

* یعقوب کریمی پیش از شروع مسابقه به سمت دکتر ستوده پزشک استقلال رفت و از او خواست به پای او اسپری بزند.

* حدود 17 هزار تماشاگران استقلالی در ورزشگاه تختی حضور دارند و حدود 200 نفر نیز تیم سایپا را تشویق می‌کنند.

* در دقیقه 14 بازی زاهدی‌فر به سود سایپا خطا گرفت که منصوریان با عصبانیت به داور معترض شد و هواداران استقلال هم به شدت علیه داور مسابقه شعار دادند.

* بعد از گذشت دقایقی از حضور منصوریان کنار خط این بار خرمگاه به کنار زمین رفت و منصوریان دوباره روی نیمکت نشست. ظاهرا مربیان از سیستم چرخشی برای حضور کنار زمین استفاده می‌کردند.

* در یک صحنه بازیکنان استقلال روی ضربه کرنر ناهماهنگ عمل کردند که منصوریان از این اقدام عصبی شد.

* حضور تماشاگران در ورزشگاه به شکلی بود که ماموران مستقر در استادیوم تختی مجبور شدند درهای منتهی به سکوها را باز کنند تا آنها در جایگاه‌های دیگر مستقر شوند.

بعد از اینکه عباس زاده موفق به گلزنی شد مچ بند قرمز خود را بوسید و چند پشتک زد که همین موضوع باعث سرگیجه مهاجم سایپا شد.عباس زاده که حالش بد شده بود نزد منصوریان رفت و سرمربی استقلال یک بطری آب به او داد.


بعد از این اتفاق هوادان استقلال یکصدا علیه مهاجم سابق پرسپولیس شعار دادند و کار به فحاشی هم کشید!


*در ادامه فحاشی ها تماشاگران استقلال و سایپا به کنک کاری کشید که ماموران چد نفر از تماشاگران استقلال را دستگیر کردند.


*هنگامی که قائدی آماده حضور در زمین شد استقلالی ها به شدت وی را تشویق کردند.

*هنگامی که قائدی آماده حضور در زمین شد به یکباره منصوریان متوجه شد که جباری در حال خروج از زمین است، وی در این لحظه با عصبانیت به خرمگاه گفت من منظورم بازیکن دیگری بود نه جباری که همین موضوع باعث عوض شدن تعویض استقلال شد.

* در دقیقه 85 تعدادی از هواداران استقلال علیه منصوریان شعار «حیا کن رها کن» سر دادند که مشوقین این باشگاه با صدا در آوردن بوق اجازه نمی‌دادند صدای هواداران بلند شود. بعد از این اتفاق تعدادی از هواداران استقلال منصوریان را تشویق کردند و در این بین اختلاف به وجود آمد.

* در پایان بازی اختلاف‌ها در مورد تشویق منصوریان همچنان وجود داشت عده‌ای از هواداران علیه او شعار می‌دادند و بخشی دیگر به تشویق وی می‌پرداختند. اختلاف‌نظر روی سکوها کاملاً مشهود بود.

* روزبه چشمی از نتیجه دیدار استقلال و سایپا بسیار ناراحت بود و او به سمت نیمکت رفت و دقایقی در آنجا نشست.

* منصوریان با بازیکنان سایپا دست داد و به تیم داوری خسته نباشید گفت.

*منصوریان به سمت هواداران استقلال آمد و با تکان دادن سر ناراحتی خود را از نتیجه رقم خورده نشان داد.

* هواداران استقلال علیه یعقوب کریمی شعار سر دادند و به او معترض شدند.

* علی دایی از سوی هواداران سایپا مورد تشویق قرار گرفت و به سمت آنها رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس