عباد الله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: ‌قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سدهایی ویژه برای مهار سیلاب‌ها می‌سازد.

به گزارش مشرق، عبادالله عبداللهی ظهر امروز در حاشیه نشست با مسئولان استان گلستان در جمع خبرنگاران در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در نظر داریم پس از انجام مراحل قانونی سدهایی ایجاد کنیم تا از سیلاب‌ها و خسارت‌های مالی و جانی جلوگیری شود.

وی افزود: استاندار گلستان نیز پیگیر مراحل قانونی از طریق وزارتخانه باشند و اگر مسئولان صلاح بدانند ما آمادگی داریم در حوزه صنعت و کشاورزی را با توجه به پتانسیل و ظرفیت استان دنبال کنیم.

فرمانده سازندگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: هدف ما  فعالیت‌هایی است که بتوانیم برای منطقه اشتغال ایجاد کنیم, ضمن اینکه در پروژه‌های صنعتی باید مطالعه و بررسی مهندسی و فنی شود و اقتصاد و صنعت آن مورد بررسی قرار گیرد.

سردار عبداللهی تاکید کرد: برای صنعت‌های بزرگ باید مطالعات دقیق انجام شود و زیر ساخت‌های آن آماده و مواد اولیه و خوراک آن مشخص شود.

فرمانده سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: هر زمان منابع مالی پروژه‌هایی که در قالب تفاهم‌نامه امضا شده, تامین شود و مطالعات صورت گیرد, پروژه‌ها آغاز خواهد شد اما بنا به قولی که دادیم منابع مالی و امکانات و تجهیزات برای سد نرماب را تامین خواهیم کرد تا به مرحله نهایی برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس