کد خبر 763345
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۶
قتل

مجرم سابقه داری که در آخرین جنایت خود، کودک ۷ ساله ای را به قتل رسانده بود، دستگیرشد.

به گزارش مشرق،  مجرم سابقه داری که در آخرین جنایت خود، کودک ۷ ساله ای را به قتل رسانده بود، درحالی   دستگیرشد که متهم با هویت  ع-ز  پس از درگیری لفظی با فردی به نام  س-ع به سمت محل سکونت وی می رودو در آن جا با صاحب خانه وی نیز درگیری لفظی پیدا می کند که منجر به تیراندازی ومرگ دلخراش  پسرهفت ساله  صاحب خانه به نام امیر حمزه می شود.

قاتل پس از ارتکاب جنایت از محل حادثه می گریزد.  جانشین دادستان شهرستان رودبار جنوب اظهارکرد: پس از وقوع این حادثه تلخ و جریحه دار شدن احساسات عمومی، دستگیری قاتل در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارما،  قاضی محمدی روز گذشته با بیان این که با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی،  متهم پنج بار شناسایی شد ولی متاسفانه هر بار موفق به فرار می شد،افزود:  ماموران انتظامی شامگاه سه شنبه، سرنخ هایی از محل اختفای قاتل در حومه شهر جیرفت به دست آوردندو در یک عملیات غافلگیرانه متهم را پس از ۱۰ روز  در روستای محمد آباد مسکون دستگیر کردند .

وی خاطرنشان کرد:این متهم سوابق کیفری متعدد از جمله حمل سلاح، تیر اندازی ایذایی، راهزنی و سرقت در پرونده خود داردکه درآخرین جنایت خود به علت ناتوانی در کنترل خشم ، جان کودک ۷ ساله ای را گرفت.

وی درپایان  با بیان این که متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است، تصریح کرد: مراحل بازپرسی و تحقیق برای روشن شدن ابعاد این حادثه ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    9 0
    وی خاطرنشان کرد:این متهم سوابق کیفری متعدد!!!!!!!!!!!!!!! از جمله حمل سلاح، تیر اندازی ایذایی، راهزنی و سرقت در پرونده خود داردکه درآخرین جنایت خود به علت ناتوانی در کنترل خشم ، جان کودک ۷ ساله ای را گرفت.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . . . . پس چرا آزاد بود.؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    6 0
    فردا دوباره که آزاد شد کی را می کشد
  • P IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    2 0
    مگر این‌ها زندان نمی‌روند که اصلاح بشوند؛ اصلاح که نمی‌شوند هیچ با فیش حقوقی آزاد می‌شوند تا قتلی را انجام بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس