ترامپ

اعضای یک شورا که با دستور رئیس‌جمهور آمریکا برای مشورت‌دهی به وی در امور صنعتی-تجاری انتخاب شده بودند، بعد از اظهارات نژادپرستانه وی در آستانه فروپاشی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دو  شورایی که با هدف مشورت‌دهی به وی در امور صنعتی و اقتصادی تشکیل شده بود را منحل کرد.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه توئیت کرد: «به جای اعمال فشار بر تاجران 'شورای تولید' و 'مجمع راهبردی' من هر دو را منحل می‌کنم. از همه شما متشکرم.»

منابع آگاه به رسانه‌های آمریکایی گفته‌اند شورایی که برای مشورت‌دهی به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در امور اقتصادی و صنعتی تشکیل شده بود، بعد از اظهارات نژادپرستانه وی در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.  

طبق گزارش رسانه‌های آمریکا «اینگ ثالین»، مدیر عامل شرکت «تری‌ام» از این سمت کنار رفته است تا یازدهمین مدیر جدا شده از هیأت مشاوران ترامپ باشد.

«شورای تولیدکنندگان آمریکایی»، سازمانی متشکل از رهبران گروه‌های بازرگانی است که با هدف مشورت‌دهی به «دونالد ترامپ» برای ایجاد اشتغال در آمریکا ایجاد شده است.

پیشتر گزارش شده بود بعد از اظهارات رئیس‌جمهور ترامپ در حمایت از گروه‌های طرفدار برتری نژادی سفیدپوستان سه نفر از اعضای این شورا از سمتشان کنار رفتند.

هفت نفر دیگر از مدیران عامل شرکت‌های صنعتی هم پیش از آن در مقاطع زمانی مختلف از این گروه جدا شده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس