بازداشت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار در قم خبر داد و گفت: متهم با تاسیس یک شرکت و تبلیغات گسترده پرداخت سود 43درصد از 800 نفر بیش از 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: در پی تبلیغات گسترده یک شرکت از طریق فضای مجازی، پخش بروشور و ... مبنی بر پرداخت سود 43 درصد به سرمایه‌گذاران در زمینه ساخت و ساز، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی گفت: شرکت مذکور با مدیریت «م- ب» و با ظاهرسازی و استفاده نامبرده از خودروهای گران‌قیمت پس از جذب سرمایه، ضمن اعلام کاهش سودهای پرداختی بانکی به 15 درصد و رکود حاکم بر بازار از پرداخت این مقدار نیز امتناع و از سرمایه‌گذاران با وعده‌های واهی مهلت می‌گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و هماهنگی با مقام قضائی دو دفتر متهم در شرق و غرب استان پلمب شد.

وی گفت: طی اقدامات اطلاعاتی توسط مأموران نیروی انتظامی مشخص شد مجدداً نامبرده در محل مسکونی خود با نصب دو تابلوی مجزای موسسه قرآنی و شرکت تغذیه، اقدام به تبلیغات گسترده و ادامه فعالیت اقتصادی کرده بود که توسط پلیس دستگیر شد.

کرمی با اشاره به سه فقره سابقه کیفری متهم افزود: بیش از 10 مرحله گزارش تخلفات و احتمال کلاه‌برداری وی به صورت مکتوب طی چهار سال گذشته به دادستانی اعلام که به دلیل نبود شاکی خصوصی اقدام قضائی لازم صورت نگرفته بود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه متهم از 800 نفر بیش از 50 میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بود، گفت: حساب‌های بانکی مسدود و املاک وی نیز توقیف و نامبرده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی استان تحویل و با قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس