فریدون احمدی

نماینده زنجان در مجلس با بیان اینکه از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهیم تعداد مدیران بازنشسته سطح بالا را کاهش دهد، گفت: کلید حمایت از تولید افزایش صادرات است.

به گزارش مشرق، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (چهارشنبه پارلمان) در سخنانی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: آقای حجتی یک نیرو مؤمن و معتقد است، وزارت جهاد کشاورزی یک وزارتخانه تولیدی است و نگاه ما به این وزارتخانه نیز یک نهاد تولیدی است که به وزارت صنعت بسیار نزدیک است و همپوشانی دارد.

وی افزود: ما موافق حضور آقای حجتی در وزارت  جهاد کشاورزی هستیم ولی می‌خواهیم تعداد مدیران بازنشسته سطح بالا در این وزارتخانه کاسته شود، این مدیران اگر خیلی کار بلد هستند، بروند کار اقتصادی انجام دهند، بسیاری از مدیران بازنشسته حتی نمی‌توانند یک بنگاه اقتصادی اداره کنند.

احمدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: از شما (حجتی) قول می‌گیریم در این زمینه تجدیدنظر کنید و جوانان را جایگزین مدیران کنید تا در دوره بعد از بین همین جوانان، وزیر جهاد کشاورزی معرفی شود.

نماینده زنجان در مجلس همچنین گفت:‌ برخی از نقاط قوت برنامه آقای حجتی این است که برای اقتصاد مقاومتی برنامه دارد، با حضور حجتی وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌محور شده است اما از وزیر پیشنهادی می‌خواهیم این برنامه‌ها کمی باشد تا بتوانیم در 4 سال آینده وزارتخانه بهتری داشته باشیم.

فریدون احمدی در پایان خاطرنشان کرد: کلید حمایت از تولید، افزایش صادرات است و اگر می‌خواهیم تولید نجات پیدا کند، باید صادرات افزایش یابد‌،اگر انتظار داریم جهت‌گیری به سمت تولید و صادرات باشد، باید این کار را انجام دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس