سید فرید موسوی

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه فعال‌سازی بسیاری از بنگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل در دوره ربیعی شکل گرفت، گفت: سود خالص تلفیقی مجموعه شستا ۹۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (چهارشنبه پارلمان) در سخنانی به عنوان موافق علی ربیعی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: همگان می‌دانند که پیش از دولت یازدهم چه وضعیت اسفباری حکمفرما بود. 

وی افزود: ارتقای شفافیت یکی از مهمترین اقدامات برای مبارزه با فساد است و امروز در راستای ایجاد شفافیت، اطلاعات به روز، قابل دستیابی است. 

موسوی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آقای ربیعی در زمان تصدی وزارت کار، ممنوعیت دو شغله بودن را پیگیری کرد، همچنین کمیته صیانت از سرمایه‌ها در شستا برای جلوگیری از هرگونه فساد، فعال است. 

وی با بیان اینکه فعال‌سازی بسیاری از بنگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل در دوره آقای ربیعی شکل گرفته است، گفت: وزارت کار جزو پیشقدمان اجرای مواد قانونی اصل 44 قانون اساسی است و تمام صورتحساب‌ها را در راستای شفافیت منتشر کرده است. 

نماینده تهران در مجلس در پایان با بیان اینکه بیش از 18 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید در راه توسعه انجام شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 75 درصد از این سرمایه‌گذاری ها در مناطق کمتر توسعه‌یافته اتفاق افتاده است؛ همچنین باید بگویم سود خالص تلفیقی مجموعه شستا 90 درصد افزایش یافته است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس