جواد منافی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی با سیاه جامگان مهم است ولی باید به فکر بازی با الاهلی هم باشیم تا مصدوم ندهیم.

سرویس ورزش مشرق – در آستانه شروع هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تنها تیمی که در 3 بازی ابتدایی در نتیجه گیری صددرصد موفقیت داشته پرسپولیس است. این تیم با شکست دادن فولاد، تراکتورسازی و نفت تهران 9 امتیازی است و این هفته باید به دیدار سیاه جامگان برود.

جواد منافی در گفت و گو با مشرق، به تحلیل وضعیت فعلی پرسپولیس پرداخت و معتقد بود این تیم باید در دیدار با سیاه جامگان نیم نگاهی هم به دیدار حساس لیگ قهرمانان برابر الاهلی داشته باشد.

متن صحبت های وی در ادامه می آید:

*اوضاع تیم پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

- شکر خدا با وجود تغییرات کمی که در تیم داشتیم اکثر بازیکنان تیم با هم هماهنگ هستند.

* از عملکرد خط حمله رضایت دارید؟

- با 7 گل زده بعد از پارس جنوبی جم بهترین خط حمله را داریم. خط حمله پرسپولیس در سالهای قبل هم به هر تیمی خواست گل بزن زد.

* وضعیت دفاعی تیم را چطور تحلیل می کنید؟

- خط دفاع مان کمی مشکل داشت و گل می خوردیم ولی الان بهتر شده است.

* دغدغه اصلی تیم برای این بازی چه چیزی می تواند باشد؟

- آسیب دیدگی کمال بود که الان هم بهتر است ولی اگر مشکلاتی که جدیدا بوجود آمده هم برطرف شده باشد و کمال را آن وسط داشته باشیم شرایط تیم خوب شده است و حتی در آسیا هم به هر تیمی بخواهیم می توانیم گل بزنیم.

* بازی با سیاه جامگان را چطور پیش بینی می کنید؟

- بازی خیلی سختی به نظر نمی رسد. با اینکه سیاه جامگان در این سه بازی قبلی اش بد نتیجه نگرفته است ولی با این حال برای رویارویی با پرسپولیس خیلی نمی تواند تیم آزار دهنده ای باشد.

* موضوع پاس ندادن پرسپولیسی ها به منشا را تا چه اندازه می پذیرید؟

- این حاشیه ای که این اواخر بوجود آمده را نمی پذیرم. از بازیکنان این تیم بعید است که به منشا پاس ندهند و حتی بیان این حرف ها هم خوب نیست. در تیمی که همه با هم رفیق هستند این صحبت ها جایی ندارد. پرسپولیس بازی مهمی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. این حاشیه ها کنار تیم های بزرگ همیشه بوده و هست و مشکلاتی را هم بوجود می آورد ولی باید آنها را مدیریت کرد. برانکو و باقری هر دو با تجربه هستند و بازیکنان را به خوبی می شناسند.

* چطور می توان از همه این نفرات در ترکیب تیم استفاده کرد؟

- اولا چون پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد برانکو باید از همه مهاجمانی که گرفته به تناوب استفاده کند. هم علیپور می تواند با تیم کمک کند هم منشا. تکیه بر جنگندگی و تلاش علیپور کار خوبی است. او می تواند کنار طارمی باشد و منشا هم می تواند همین کار را بکند و کنار طارمی قرار بگیرد. با این همه برانکو باید این موضوع را مدیریت کند و به خوبی هر سه بازیکن را مدیریت کند.

* مهمترین توصیه تان برای بازی با سیاه جامگان چیست؟

- پرسپولیس بازی مهمی در آسیا دارد و نتیجه این دیدار خیلی اهمیت دارد. هم برای ایران هم برای پرسپولیس و باید تمرکز لازم را داشته باشیم و مدیریت کنیم تا مصدوم و آسیب دیده در این بازی روی دست کادر فنی نماند. این دیدار جزو بازی های سنگین به لحاظ بدنی محسوب می شود چون تیم سیاه جامگان یک تیم فیزیکی است برای همین حتی می تواند روی ترکیب پرسپولیس در دیدار با الاهلی تأثیر مستقیم بگذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس