دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش مشرق، دومین روز  بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی پس از برگزاری نشست غیرعلنی مجلس برای تصمیم‌گیری درباره تسریع در رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی با حضور 241 نفر از نمایندگان و با قدری تاخیر آغاز شد.

*معجزه قاضی‌پور در مجلس

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که در اکثر مواقع به عنوان مخالف وزرای پیشنهادی اظهارنظر می‌کند، زمانی که نوبت به ارائه برنامه‌های سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات رسید، مقداری از زمان عزیز اکبریان نماینده کرج را گرفت تا در موافقت با وزیر اطلاعات اظهاراتی داشته باشد که در زمان قرار گرفتن در پشت تریبون، گفت: اولین بار است که در این 10 سال می‌خواهم در موافقت با کسی صحبت کنم و این معجزه است.

*رونمایی از زلال‌ترین وزیر روحانی در صحن مجلس

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه که در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهاراتی داشت، گفت که زلال‌ترین وزیری که آقای روحانی به مجلس معرفی کرده آقای علوی است. علی لاریجانی نیز  با پایان یافتن وقت این نماینده گفت: زلال بودن را هم فرمودید دیگر کفایت می‌کند.

* نماینده‌ای که رجال‌الغیب شد 

ولی ملکی که در مخالفت با وزیر پیشنهادی اقتصاد حرف می‌زد گفت: پروفسور حسابی می‌گوید کلمه "ولش کن" پدر مملکت را در آورده است، من هر چه گشتم در لغت‌نامه خارجی این را پیدا نکردم، در مسئولیت‌های‌مان از این کلمه استفاده می‌کنیم همین است که در کشور مشکلات پیش می‌آید و همچنین گفت که می‌دانم همه عزیزان رای می‌آورند و شکی در آن نیست، لاریجانی در پاسخ به وی گفت: شما مگر رجال الغیبی که اینگونه می‌گویید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس