کد خبر 762729
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
تئاتر

احسان کرمی مجری- بازیگر و صدا پیشه مجموعه « کلاه قرمزی » که این شب ها اجرای برنامه «خنداننده شو» از شبکه نسیم را به عهده دارد، در نمایش « آیینه های روبرو » با کارگردانی محمد رحمانیان نیز بازی می کند.

به گزارش مشرق،  احسان کرمی در رابطه با خوانندگی گروه « نوشه» گفت : خانم نیوشا بریمانی گروه «نوشه» را چندین سال قبل تشکیل دادند و خواننده قبلی گروه نیما رئیسی بود.من نیزاز مدت ها قبل به گروه اضافه شدم. 

وی افزود:اصولا هیچ کاری را به صورت مقطعی انجام نمی دهم، بنابر این در این راه جدی هستم. باتوجه به استقبال چشمگیر مردم از دواجرای قبلی گروه، امیدوارم در کنسرت پیش رو پاسخگوی مخاطبان باشم .

 کرمی در رابطه با قطعاتی که در کنسرت اجرا خواهد شد توضیح داد : با توجه به اینکه مجوز ما تمدید دو کنسرت قبلی گروه است ، ترانه ها نیز مانند گذشته خواهد بود، مضاف بر اینکه  کنسرت پیش رو بازخوانی  از ترانه های قدیمی است . 

آلبوم جدید که بعد از ماه صفر ارائه خواهد شد آلبومی بسیار متفاوت از گروه « نوشه » است که در سبک موسیقی پاپ است و با سبکی که تا به امروز گروه داشته تفاوت دارد .

 وی افزود :در نمایش «آیینه های روبرو» در بخش فیلم و تئاتر ایفاگر سه نفش متفاوت هستم . سال هاست با محمد رحمانیان کار می کنم و از همکاری با ایشان بسیار خوشحالم هستم . محمد رحمانیان ابتدا یک نقش را برای من در نظر گرفته بود که با پیشنهاد من دو نقش کوتاه  دیگر با دو لهجه و گریم متفاوت را نیز بازی کردم .

 مجری برنامه «رادیو هفت» در رابطه با استقبال مخاطبان از نمایش « آیینه های روبرو » عنوان کرد : استقبال از نمایش فوق العاده بوده و ما جمعه دو سانس پشت سر هم میزبان مخاطبان خواهیم بود . با توجه به امکانات تالار وحدت و نوع نمایش ما از امکانات مکانیکی این تالار نیز استفاده شده است . معتقدم این تالار ظرفیت های بسیاری دارد و شاید آن طور که باید از این ظرفیت ها استفاده نمی شود . خوشحالم که محمد رحمانیان از همه امکانات به درستی بهره برده است .

 وی افزود : نمایش « آیینه های روبرو » شبیه هیچ کدام از آثار قبلی محمد رحمانیان نیست. نمایش بسیار دشواری است و از نظر پروژه تئاتر کار سختی است که در تاریخ نمایش ایران در نوع خود بی سابقه است .

 نمایش « آیینه های روبرو » با کارگردانی محمد رحمانیان و با بازی بازیگرانی چون: حبیب رضایی، بهنوش طباطبایی، احسان کرمی، رویا بختیاری،علی تاجمیر، یاسر خاسب ،رویا تیموریان و ...

 هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می رود .

منبع: روزنامه صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس