مسکن مهر

در حالیکه رئیس‌جمهور دستور اتمام پروژه مسکن مهر را در سال جاری به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرده، اما ظاهراً این پروژه قصد تمام شدن که ندارد هیچ، بلکه حواشی جدیدی آغاز شده است.

به گزارش مشرق، طولانی شدن پروژه مسکن مهر و کُندی بیش از حد آن در دولت یازدهم باعث شده تا دلالان و واسطه‌ها از این وضعیت نهایت استفاده را برده و تلاش کنند تا واحدهای مسکن مهر را با قیمت‌های ارزان از دارندگان این واحدها خریداری کنند. 

این گزارش به نقل از یک مقام مسؤول در شهر جدید پردیس حاکی است: به تازگی یک باند قوی که گروهی از دلالان و واسطه‌های مسکن مهر در شهر پردیس هستند از اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس خواسته‌اند که شماره تلفن‌های 80 هزار متقاضی مسکن مهر این شهر را در اختیار آنها قرار دهند. 

این درخواست که ظاهراً به مذاق اعضای هیأت مدیره خوش نیامده است باعث شد تا غفوری مدیرعامل شهر جدید پردیس از دارندگان واحدهای مسکن مهر درخواست کند که واحدهای خود را با توجه به ارزش افزوده خوب واحدها در آینده نزدیک به خصوص با ایجاد راه‌های ارتباطی جدید و احداث مترو تا تهران ارزان نفروشند. 

غفوری اضافه کرده بود که واحدهای مسکن مهر قطعاً ارزش افزوده خوبی خواهد داشت.

مدیرعامل شهر جدید پردیس تاکید کرد "از مردم خواهش می‌کنم واحدهای خود را ارزان نفروشند" دست‌هایی در کار است که برخی واحدهای متقاضیان مسکن مهر را ارزان بفروشند و به ما دستور دادند که در شبکه‌های اجتماعی گروه‌هایی برای پاسخگویی راه‌اندازی شود که این کار را در تلگرام انجام داده‌ایم.

وی با بیان این‌که اطلاعاتی از نهادهای امنیتی به ما داده شد که در گروه‌های تلگرامی در حال تحریک مردم و تهدید برخی اعضای هیئت مدیره هستند، گفت: پلیس فتا وارد این ماجرا شد و آقا و خانمی را در یک‌ماه دستگیر کرده‌اند که در بحث دلالی بیش از یک میلیارد تومان از متقاضیان مسکن مهر اخاذی کرده‌اند. تعداد دیگری از افراد نیز که توسط سیستم های امنیتی شناسایی شده‌اند در مسیر برخورد قرار دارند.

بر اساس این گزارش، در سال 92 دلالان مسکن با ارسال پیامک انبوه‌ به متقاضیان مسکن مهر پیشنهاد خرید واحدهای آنها را با قیمت حدود 50 درصد پایین‌تر از نرخ بازار را می دادند حال این سوال مطرح می شود که دسترسی دلالان به تلفن همراه متقاضیان چگونه بوده است.

این گزاش حاکی است با گذشت 4 سال از ساخت و سازهای پردیس و نزدیک شدن به موعد تحویل واحدهای مسکن مهر دلالان با نزدیک شدن به مقامات مسئول از آنها می خواهند که با در اختیار گذاشتن این شماره تلفن ها آنها را در تملک واحدهای مسکن مهر کمک کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    3 0
    اینا همه بازیه که شور بدن به بازار مسکن هیچ خبری نیست شلوغش نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس