آزادگان - اسارت - اسیر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: اسرای ایرانی اردوگاه‌های رژیم بعثی را به دانشگاه تبدیل کرده بودند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام هادی عسگری در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، در دیدار با سه تن از آزادگان شهرستان کنگاور، صبر و استقامت آزادگان در طول دوران اسارت را ستودنی دانست.

عسگری با بیان اینکه آزادگان رنج‌ها و مرارت‌های فراوانی را در زندان‌های رژیم بعث عراق متحمل شدند، اظهار کرد: یقینأ این فداکاری‌ و ایثارگری‌ بدون اجر و پاداش نبوده و در پیشگاه خدای منان گم نخواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادگان مایه افتخار کشور هستند، اظهار کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی به خوبی قدر این زحمات و فداکاری‌ها را می‌دانند و امروز آزادگان در بین مردم دارای جایگاهی ارزشمند هستند.

عسگری آزادگان و همسرانشان را الگوهای بی‌بدیل برای جامعه و به‌ویژه نسل جوان دانست و ادامه داد: باید رشادت‌ها و ایثارگری‌ آزادگان در تاریخ ثبت و ضبط شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به آیندگان انتقال داده شود.

عسگری با بیان اینکه اسرای ایرانی اردوگاه‌های رژیم بعثی را به دانشگاه تبدیل کرده بودند، افزود: آزادگان در طول دوران اسارت خود در یک دانشگاه علمی و عملی حضور داشته و چون در سختی‌ها رشد کردند، توانستند در مسیر کمال انسان، به افرادی بزرگ و خود ساخته مبدل شوند.

در این دیدار از سه آزاده سرافراز شهرستان کنگاور عبدالخالق عبدالملکی، شمس‌اله وثوقی و بخشعلی خزایی تجلیل شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس