کد خبر 762087
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
شبکه الجزیره

یکی از مخالفان سوریه که در قطر اقامت دارد، معارضان سوری را «دستمال توالت» خواند و تأکید کرد که این افراد فقط نماینده حامیان خارجی خود هستند نه ملت سوریه.

 به گزارش مشرق، «فیصل قاسم» مجری سوری شبکه الجزیره قطر که از جمله معارضان دولت سوریه به شمار می‌رود، شدیدا به معارضان این کشور حمله کرد.

قاسم در صفحه شخصی خود در فیسبوک تأکید کرد که معارضانی که با حمایت کشورهای خارجی زندگی میکنند، معارض نیستند.

وی تصریح کرد که این معارضان نه نماینده ملت سوریه اند، و نه نماینده هیچ آرمانی، و در واقع این افراد «نماینده خودشان هم نیستند، بلکه فقط نماینده منافع حامیانشان هستند».

این مجری تلویزیون در پایان تأکید کرد که معارضان سوری تحت حمایت خارجی «اگر نگوییم دستمال توالت هستند، ولی بسیار شبیه دستمال کاغذی هستند».

این روزها به خاطر تغییر مواضع حامیان معارضان، از جمله عربستان و ترکیه و کشورهای غربی از جمله فرانسه، معارضان وضعیت روحی روانی خوبی ندارند.

در همین راستا، روز گذشته  «محمد بسام الملک» از اعضای برجسته گروه معارض موسوم به «الائتلاف الوطنی لقوی الثورة والمعارضة السوریة» اعلام کرد که از این ائتلاف خارج شده است و به سوریه بازخواهد گشت.

هفته گذشته نیز «ریاض حجاب» که برای مدتی نخست‌وزیر سوریه بود و در اوایل بحران به خارج از کشور فرار کرد و به معارضان پیوست، بعد از آنکه عربستان به آنان اعلام کرد که بشار اسد ماندنی است و باید با این واقعیت کنار بیایند، اعلام کرد که از منصب خود در هیأت عالی مذاکره کننده معارضان استعفا خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    4 0
    دستمال توالت؟ این تروریستهای کثیف از فضولات چاه توالت هم کثیفترن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس