کد خبر 761864
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
منچستر یونایتد

یونایتدها موفق شدند در دیدار اول خود با نمایشی فوق العاده با 4 گل وستهام را مغلوب کنند.

به گزارش مشرق، بازی با برتری یونایتدها آغاز شد و این تیم از همان ابتدا به سمت دروازه وستهام حمله ور شد. در دقیقه 12 و روی اشتباه مدافعان وستهام، میخیتاریان صاحب موقعیت شد که ضربه او از بالای دروازه خارج شد.

دقایقی بعد و روی حرکت دیدنی ماتا، لوکاکو بهترین فرصت را برای باز کردن دروازه وستهام داشت اما این گلزن بلژیکی در محوطه متوقف شد که داور اعتقای به خطا نداشت.

اما حملات یونایتد در دقیقه 33 بالاخره به نتیجه رسید. روی پاس عمقی راشفورد، لوکاکو با دروازه وستهام تک به تک شده و موفق شد با ضربه ای دقیق تیمش را به گل اول برساند.

در اواخر نیمه اول و روی همکاری پوگبا و راشفورد، مهاجم جوان یونایتد فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او در اختیار جو هارت قرار گرفت. در دقیقه 45، ضربه آیو بعد از برخورد با اریک بایی توسط دخیا مهار شد تا نیمه اول با تک گل برتری شاگردان مورینیو به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، حملات یونایتد ادامه یافت و راشفورد بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 53، شیاطین سرخ به گل دوم رسیدند. یونایتد از جناح چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد و با ارسال دقیق میخیتاریان، لوکاکو این بار با ضربه سر موفق به باز کردن دروازه جو هارت شد.

در دقیقه 58، آرناتوویچ بهترین فرصت را برای کم کردن اختلاف داشت اما ضربه او به دیرک دروازه دخیا برخورد کرد. لحظاتی بعد در دو صحنه لوکاکو و پوگبا موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند که این اتفاق رخ نداد.

در دقیقه 65 یک بار دیگر یونایتد در آستانه گلزنی بود اما ضربه زیبای راشفورد با بدشانسی این تیم به دیرک دروازه وستهام برخورد کرد تا بهترین فرصت برای گل سوم یونایتد از بین برود. دقایقی بعد، لوکاکو شانس خود را از راه دور امتحان کرد اما ضربه او با فاصله به بیرون رفت.

اما در دقیقه 88 شیاطین سرخ به گل سوم هم رسیدند. با پاس دیدنی میخیتاریان، مارسیال در موقعیت تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای تمام کننده گل چهارم را به ثمر رسید.

اما این پایان کار نبود و در در دقیقه 90 و روی پارس مارسیال، این بار پوگبا موفق شد گلزنی کرده و تیمش را 0-4 پیش اندازد. در ادامه اتفاقی رخ نداد تا یونایتد با 4 گل وستهام را مغلوب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس