آخرین تحولات میدانی در حومه شهر السخنه

نیروهای سوری و مقاومت که از عصر روز گذشته عملیات را در شرق شهر السخنه دوباره آغاز کردند و پس از درگیری های سنگین 6 ساعته توانستند ارتفاعات « المبالات و غویمیه» را به طور کامل پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حمص حاکیست، عملیات ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در حومه شرقی شهر راهبردی السخنه ادامه دارد و در جدیدترین پیشروی ها، تعدادی ار ارتفاعات مشرف بر شهر از لوث وجود تروریست ها پاکسازی شد.

نیروهای سوری و مقاومت که از عصر روز گذشته عملیات را در شرق شهر السخنه دوباره آغاز کردند و پس از درگیری های سنگین 6 ساعته توانستند ارتفاعات « المبالات و غویمیه» را به طور کامل پاکسازی کنند.

صبح امروز نیروهای متحد پس از تثبیت مواضع در این ارتفاعات، عملیات آزادسازی مناطق « وادی المبالات و کسره فرج » را در دستور کار قرار دادند و نیروهای عملیاتی در  حال پیشروی در این محور هستند.

از محور شمالی شهر السخنه هم خبر می رسد درگیری های سنگین نیروهای جبهه مقاومت با عناصر تروریستی داعش به شدت ادامه دارد. پیشروی های در این محور به دلیل استحکامات دفاعی داعش محدود گزارش شده است. نیروهای متحد تلاش می کنند از این محور خود را به جنوب استان رقه برسانند.

در حومه شمال غرب شهر السخنه هم نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت عملیات جدیدی را برای تامین امنیت جاده « السخنه - عقیربات» آغاز کرده اند و توانستند بخش های شرقی این مسیر ارتباطی مهم را به کنترل خود درآورند.

جاده راهبردی « السخنه - عقیربات» از مسیرهای اصلی کمک رسانی داعش به شرق استان حماه به شمار می آید و همچنین مواضع داعش را در دو استان حمص و حماه به یکدیگر متصل می کند.

به گزارش مشرق، عملیات پاکسازی و خنثی سازی شهر السخنه از مین ها و تله های انفجاری کار گذاشته شده ادامه دارد. یک منبع میدانی هم اعلام کرد:  خبر برخی رسانه ها مبنی  ورود داعش به بخش های از شهر السخنه صحت ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    1 11
    باید ارتش سوریه خود را برای جنگ با آمریکا و اسرائیل آماده کند و با حملات خمپاره ای به قنیطره و جولان زمینه آزادسازی رزهای جنوبی را فراهم کند و فشار را بر تعطیلی پایگاههای امریکای آماده نماید
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      1 0
      بابا کم شعار بدید برای خودتون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس