نقوی حسینی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که برنامه وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور و دفاع در کمیسیون بررسی شد.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز، کمیسیون اقدام وحشیانه و جنایتکارانه گروه تروریستی تکفیری داعش در به شهادت رساندن شهید حججی را به شدت محکوم کرد و یاد و خاطره این شهید دفاع از حریم اهل بیت را گرامی داشت.

وی افزود: همچنین آقای بروجردی از زحمات و تلاش‌های اعضای کمیسیون امنیت ملی که در ایام تعطیلات مجلس با تشکیل جلسات فوق‌العاده طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را اصلاح، تقویت و تکمیل کردند، تقدیر و تشکر کرد.

نقوی یادآور شد: در ادامه این جلسه کمیسیون وارد دستور کار بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی شد و آقای علوی وزیر فعلی و پیشنهادی وزارت اطلاعات با استماع نظرات اعضای کمیسیون، برنامه‌های خود در وزارت اطلاعات در دولت دوازدهم را تشریح کرد.

نماینده ورامین در مجلس بر همین اساس گفت: امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز پس از طرح مسائل از سوی اعضا، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را در وزارت مذکور توضیح داد.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: رحمانی‌فضلی وزیر فعلی و پیشنهادی وزارت کشور آخرین میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود که وی نیز پس از شنیدن سؤالات و نقطه‌نظرات اعضا ضمن توضیح پیرامون موضوعات مطرح شده، برنامه‌های خود برای وزارت کشور در دولت دوازدهم را تشریح کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس