کد خبر 761746
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
درخشان

در پی نشست مالک باشگاه نفت با سرمربی و بازیکنان تمرینات تیم از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، حمید درخشان گفت:مشکلاتی وجود داشت و بازیکنان نفت جمعه و امروز تمرین نکردند اما امروز جلسه بسیار خوبی با حضور نادر گلرخسار مالک محترم باشگاه برگزار شد و با حرف هایی که بین ما و ایشان رد و بدل شد همه چیز حل و فصل شده و تیم عصر امروز تمرینات خود را از سر می گیرد.

درخشان در ادامه افزود:در جلسه ای که با گلرخسار داشتیم مسایل مختلفی مطرح شد.نشست صمیمانه و بسیار خوبی بود.او تمام حرف های ما را شنید و برای رفع برخی مشکلات به ما قول قطعی و امیدوار کننده داد و معتقد بود تیم باید در ارامش به کار خود بپردازد.جلسه خوبی بود. بنده در جلسه هم گفتم ای کاش این نشست زودتر برگزار می شد.

درخشان در پایان گفت:بازیکنان تیم هم جلسه ای به اتفاق کادر تیم با گلرخسار داشتند. او تاکید کرد در هفته آینده باشگاه اولین پرداختی خود را به تیم انجام خواهد داد. بچه ها درد دل هایی داشتند و گلرخسار هم حرف های شان را شنید و به آنها اطمینان خاطر داد که باشگاه در هفته اتی پرداختی خواهد داشت. تیم هم از عصر امروز تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.برای ما بسیار امیدوار کننده بود که مالک باشگاه تاکید کرد مشکلات و حواشی ناشی از ان حل و فصل خواهد شد تا تیم در ارامش برنامه های فنی خود را پیگیری کند و در جدال با دیگر تیم ها با تمرکز و بدون حداقلی دغدغه کم به میدان برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس