کد خبر 761701
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
محمد فرح

محمد فرح بعد از گرفتن مدال نقره در مسابقات ۵۰۰۰ متر اظهار کرد که تمام تلاش خود را کرده است.

به‌ گزارش ‌مشرق، محمد فرح دیشب (شنبه) در مسابقات ۵۰۰۰ متر قهرمانی جهان نتوانست مدال طلا کسب کند و به مدال نقره رسید. این مسابقات  آخرین حضور فرح در بازی‌های قهرمانی جهان بود.

فرح بعد از گرفتن مدال نقره، گفت‌: در چشمان من اشک جمع شده بود. پیش از این هرگز چنین احساسی پیدا نکرده بودم. احساس کردم که این یک سفر فوق‌العاده‌ بود و در طی این سال‌ها من توانستم چیزهای زیادی را به دست بیاورم و این که اینجا در لندن کارم به پایان رسید و خانواده‌ام در این جا حضور داشتند کمی من را احساساتی کرد.

فرح در ادامه افزود: تاریخ هیچ وقت دروغ نمی‌گوید. آن چه من در شش، هفت سال اخیر به دست آورده‌ام فوق‌العاده‌ بود و این نشان می‌دهد که من چه کسی هستم و چگونه قهرمان شدم.

فرح درباره این که نتوانست مدال طلای ۵۰۰۰ متر را کسب کند، گفت‌: بدون این که مسابقه را نگاه کنم نمی‌توانم بگویم که چه چیزی اشتباه پیش رفت. من خودم را به خوبی می‌شناسم و زمانی که از خط پایان عبور کردم می‌دانستم که کاری نبود که انجام نداده باشم. من تمام تلاشم را کردم.

موکتار ادریس، برنده مدال طلای این مسابقه نیز درباره رقابتش با فرح، گفت‌: من بسیار آماده بودم. می‌دانستم که فرح را شکست می‌دهم. او بعد از ۱۰ هزار متر به نظر کمی خسته بود و انرژی کافی را برای این مسابقه نداشت. من قوی‌تر بودم. فرح قهرمانی‌های زیادی دارد اما من در حال‌ حاضر تنها یک قهرمانی کسب کرده‌ام. من یک قهرمان جدید برای کشورم اتیوپی هستم و در آینده نیز دوباره قهرمان می‌شوم. من فرح را مقابل مردم کشورش شکست دادم. من اینجا حامیان زیادی نداشتم اما موفق شدم.

محمد فرح هفته‌ گذشته در مسابقه ۱۰ هزار متر قهرمانی جهان مدال طلا کسب کرد. او بعد از این قهرمانی گفته بود که خستگی زیادی را احساس می‌کند و از نتیجه‌ مسابقه ۵۰۰۰ متر مطمئن نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس