کد خبر 761646
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
ال کلاسیکو

بارسلونا در حالی به مصاف رقیب دیرینه‌اش می‌رود که ماه گذشته در اردوی تابستانی پیش فصلش در آمریکا، رئال مادرید را در یک بازی دوستانه با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

به گزارش مشرق، برای ارنستو والورده، آغاز رسمی فصل جدید با مأموریتی سخت و پرفشار همراه شده است و او از همان ابتدای کار راه سختی برای برآورده کردن انتظارات فراوان هواداران دارد. شاگردان او در بازی رفت از سوپرجام اسپانیا میزبان تیمی خواهند بود که فصل گذشته قهرمان اروپا و اسپانیا شد و هفته پیش هم با شکست دادن منچستریونایتد اولین جام این فصل‌شان را با فتح سوپرجام اروپا کسب کردند.

بارسلونا در حالی به مصاف رقیب دیرینه‌اش می‌‌رود که ماه گذشته در اردوی تابستانی پیش فصلش در آمریکا، رئال مادرید را در یک بازی دوستانه با نتیجه 3 بر 2 شکست داد اما حساب بازی بامداد فردا با آن بازی دوستانه فرق دارد چرا که این بازی نه تنها یک مسابقه رسمی است بلکه در آن پای یک جام در میان است. بارسلونا به‌عنوان قهرمان جام حذفی فصل گذشته فوتبال اسپانیا، می‌داند که در بازی خانگی امشب باید اندوخته‌ای مناسب برای بازی برگشت که بامداد پنج‌شنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، کسب کند. این اولین رویارویی بارسلونا و رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا از سال 2012 است که در آن فصل رئال مادرید در مجموع دو بازی حریف کاتالان را شکست داد و قهرمان شد.

فصل پیش از آن هم دو تیم در همین مسابقات به مصاف هم رفتند که یکی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های آن بازی درگیری فیزیکی ژوزه مورینیو با تیتو ویلانووای فقید بود که سرمربی پرتغالی پیشین کهکشانی‌ها انگشت خود را در چشم سرمربی پیشین بارسلونا فرو کرد. آن فصل بارسلونا با پیروزی دراماتیک در بازی برگشت، در نهایت با نتیجه 3 بر 2 حریف مادریدی را شکست داد و قهرمان شد.

رئال مادرید اگرچه در اردوی پیش فصل نتایجی ناامید کننده گرفته است اما با تحمیل شکست 2 بر یک به منچستریونایتد در سوپرجام اروپا، نشان داد که آمادگی لازم برای کسب نتیجه در بازی‌های رسمی را دارد. در آن سوی میدان هم بارسلونا در بازی‌های دوستانه اردوی پیش فصلش نتایج خوبی گرفته است و علاوه بر رئال مادرید، تیم‌های بزرگ دیگری مانند منچستریونایتد و یوونتوس را هم شکست داد هرچند از دست دادن نیمار که به پاری‌سن‌ژرمن پیوست ممکن است معادلات تاکتیکی والورده را برای اولین بازی رسمی تیمش در فصل جدید به هم بزند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس