کد خبر 761628
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
رئیس مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون «مقابله با طرح مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه» در مجلس گفت: آمریکایی ها بدانند این گام اول بود.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از بررسی جزئیات طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، تمام مواد این طرح به صورت یکجا به رأی گذاشته شده و نمایندگان با ۲۲۸ رأی موافق، ۱ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۲ نماینده حاضر در صحن به این طرح رأی موافق دادند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از پایان بررسی و تصویب این طرح، با تشکر از نمایندگان مجلس و به ویژه کمیسیون امنیت ملی که در دو ماه اخیر وقت زیادی بر روی این طرح گذاشته اند، اظهار داشت: بخش های دیگر کشور هم که در زمینه های نظامی و هسته ای صاحب نظر هستند، در تدوین این طرح مشارکت کردند که مجلس این گام را با صلابت بردارد.

وی تأکید کرد: آمریکایی ها بدانند که این گام اول بود که مجلس برداشت و ما ضمن اینکه با احتیاط گام برداشته ایم، ۱۶ مورد اقدامات دیگر هم در هیئت نظارت بر برجام نیز تصویب شده که اجرا خواهد شد.

لاریجانی ادامه داد: در همین طرح هم در ماده ۱۰ دولت را موظف کرده ایم که  اگر دولت آمریکا در رابطه با تحریم ها کارهایی انجام داد که مخالف برجام بود، باید اقدامات متقابل هم در زمینه هسته ای و هم در سایر امور انجام دهد و به مجلس شورای اسلامی گزارش بدهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات نیز با جدیت وظایفشان را در این قانون دنبال کنند و مجلس نیز همچنان پیگیر است و اقدامات آمریکا را مستمرا رصد می کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 0
    انشاالله گام بعدی محکمتر خواهد بود.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 1
    گام بعديتون حتما" تصويب 2 دقيقه اي ريختن سيمان در سيلوهاي موشكي خواهد بود!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس