کد خبر 761627
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
سپاهان

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ارسال اعتراض مکتوب به فدراسیون فوتبال به خاطر قضاوت ضعیف داور در بازی با پارس جنوبی خبر داد.

به‌ گزارش مشرق، لی اولیویرا، دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با مصدومیتی که پیش از فصل گریبانگیرش شد، سه بازی ابتدایی لیگ را از دست داد و با توجه به مصدومیت امینی دروازه‌بان دوم و اخراج کی‌خسروی دروازه‌بان سوم تیم در بازی با پارسه جنوبی جم، احتمال حضور دروازه‌بان چهارم در داربی اصفهان وجود داشت.

مهدی اخوان درباره وضعیت دروازه‌بان برزیلی تیم، توضیح داد: اولیویرا دیشب (شنبه) چند تست را با موفقیت پشت سر گذاشت و با نظر پزشک تیم تمریناتش را شروع کرد. او قطعا می‌تواند به بازی با ذوب آهن برسد و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم‌چنین با اشاره به قضاوت ضعیف داور در بازی این تیم مقابل پارس جنوبی جم، بیان‌ کرد: معتقدیم داور به اشتباه به ضرر ما پنالتی‌ گرفته و دروازه‌بان تیم نیز نباید اخراج می‌شد. به همین دلیل اعتراض‌مان را به صورت مکتوب به آقای ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز ارسال خواهیم کرد.

او در پاسخ به این پرسش که مروان حسین، مهاجم عراقی تیم که به تازگی با سپاهان قرارداد بسته بود از چه زمانی می‌تواند به میدان برود؟ خاطرنشان کرد: مروان حسین ابتدا باید در تست‌های پزشکی باشگاه شرکت کند. قرارداد او دیروز به صورت رسمی به امضا رسید اما مدارک پزشکی‌اش باید به فدراسیون ارسال شود. چند آزمایش را دیروز پشت سر گذاشته و اگر مشکلی از این بابت نداشته باشد، آماده بازی خواهد بود. ما کارهای اداری‌اش را در طی هفته‌ جاری انجام می‌دهیم و امیدواریم کارت بازی او صادر شود، اما این که چه زمانی می‌تواند بازی کند، دست کرانچار است.

اخوان درباره مذاکره با علی کریمی برای بازگشت به سپاهان، تصریح کرد: باشگاه صحبت‌هایی را با خود کریمی  کرده است. البته او برای بازگشت به سپاهان مشکلی ندارد و ما باید رضایت باشگاه دینامو زاگرب کرواسی را بگیریم.

سرپرست سپاهان در پایان درباره مصاف طلایی پوشان در هفته‌ چهارم لیگ مقابل ذوب آهن گفت‌: بازی حساسی را پیش رو داریم و امیدوارم با پیروزی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم اما من کاری به این بازی ندارم و مطمئن هستم که  سپاهان بالاخره به شرایط آرمانی‌اش بر می‌گردد. این تیم همیشه  نوسان داشته  اما توانسته در نهایت در اوج قرار گیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس